DJs arrogant en hebben eigendunk  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NIekh    posted on 19-04-2007 18:35
Ik heb me wel is horen zeggen dat DJ's een verschrikkelijke eigendunk hebben en arrogant zijn bijv. als ze op 2 feesten kunnen draaien de een is in Zeeland en de ander in Amsterdam en ze moeten er allebei draaien dat ze dan die in Zeeland overslaan ( te ver rijden ) en dat ze naar Amsterdam gaan. Maar dan staan diegene die de DJ in Zeeland had ingehuurd wel lekker te wachten omdat ze dat gewoon niet melden ( dit was dus van de Danceparade in Middelburg ).
Ik heb het dan over bekende DJ's zoals Erick E enzo.

wat vinden jullie hiervan !?

What do you think about DJs arrogant en hebben eigendunk ??

Vote :   

tairip    posted on 19-04-2007 22:40
Poster: dj_jr
@t tairip Draaien kan Jean zeker, maar hij is wel aardig arrogant

Mijn eerste text heeft daar indirect mee te maken!
DJdarkness    posted on 19-04-2007 22:57
Ik snap het niet zo, als Dj moet je blij zijn dat je uberhaut mensen heb die je boeken, en het leuk vinden als je op hun feest draaid. Dat als je mega bekend ben je soms keuzes moet maken tussen feesten dat is in de meeste gevallen niet anders denk ik.

Maar voor de rest, iedere dj die zich zelf goed vind, ; krijg een leven, er lopen alleen hier op het forum al zat mensen die een leuke mix kunnen draaien.
Iedreen met 2 oren en geduld kan mixen, majha.... zal wel mijn nuchtere kijk op dingen zijn
Cyspoz    posted on 20-04-2007 07:36
Mooi topic dit Happy, laughing

Er wordt hier links en rechts wat over grote namen gezegt maar ik denk dat er ook een heleboel minder bekende DJ's zijn die arrogant zijn.
Ik denk dat je op de eerste plaats respect moet hebben voor je opdrachtgever, hij is jou klant. En ook respect voor de collega's waar je mee werkt (DJ's, LJ's, VJ's, Barmedewerkers, TD). Het zijn allemaal mensen die samen met jou hetzelfde doel naleven, mensen vermaken.
Verder moet je respect hebben voor je publiek, zijn ook je klanten. Als die niet tevreden zijn dan kun je er van uit gaan dat de opdrachtgever dat ook niet zal zijn. Dus als mensen een passend verzoekje aanvragen dan moet je dat gewoon draaien. Echter merk ik de laatste tijd dat mensen die een verzoekje aanvragen er ook vanuit gaan dat het meteen direct komt en als je dat dan niet doet omdat het op dat moment niet past staan ze het volgende nummer weer bij je. Op die momenten denk ik dat het goed is als je een stukje afstand kan nemen van zo'n persoon op een nette manier. En als mensen dat dan arrogantie vinden, dan vind ik dat geen probleem Happy, laughing
rekord    posted on 20-04-2007 09:34
Je komt overal wel eens arrogante personen tegen hoor, om dat nu een fenomeen onder de dj's te noemen...
Niet iedereen kan evengoed overweg met roem en bekendheid, sommigen krijgen vleugels.
Er zijn zovelen die graag nr1 willen zijn.
Illusion    posted on 20-04-2007 10:58
Poster: NIekh
wat vinden jullie hiervan !?

Zoals jou onderwerp luid vind ik dit helemaal niks te maken hebben met Arrogantie en Eigendunk

Jean heb ik wel eens in filmpjes gezien, klinkt aardig arrogant.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
patrick-allen    posted on 20-04-2007 11:03
Kijk ik ben altijd vriendelijk naar iedereen toe natuurlijk, maar je hebt ook bezoekers die het beter weten en soms zelfs je een grote bek geven, dan geef ik niet een hele grote bek terug, maar ik STA achter wat ik doe. Mensen onderschatten het vak vaak. Dan mag ik best wel een tikkie arrogant doen vind ik. 
DrMando    posted on 20-04-2007 12:14
Ik ken redelijk wat DJ's hier in belgië die toch wel redelijk bekend zijn, Filip Delie (KoKoBoy, Ex Resident KoKoRiCo,Vinylstock), DJ Neon (Topradio, Temple, Ex C-Dance, MusicMan), ... en die gasten zijn het omgekeerde van hem ... totaal niet dikke nek, integendeel zalig vriendelijke gaste die graag een baccotje drinken en wat staan zwanzen!

Een kerel gelijk die Jean kan voor mijn part de boom in Happy, laughing (Wel snap ik zn standpunt over andere genres muziek helemaal mee eens, het is niet omdat het jouw genre niet is dat het niet goed gedraait is)
Luxx    posted on 20-04-2007 14:23
wat een walgelijk filmpje van dj jean... damn wat een eigendunk. en maar lullen hoe goed hij wel niet is...bahh
www.mothermusic.nl
Mod edit by Jorrit on 20-04-2007 15:40 (1%)
MuffHouse    posted on 20-04-2007 14:34
Ik vind dat dj's zoals Jean in het filmpje echt superarrogant. Daarnaast vind ik dj jean ook echt geen dj waar je fan van kan zijn. Dan heb ik het niet zo zeer over zijn technieken en zijn producties, maar meer persoonlijk als idool. In de volksmond wordt hij naar mijn idee wel vaak als ordinair en patser afgeschilderd. Verder ken ik niet zo veel arrogante dj's als we het over de pro's hebben.
RenéKuppens    posted on 20-04-2007 16:29
Poster: LuXx
wat een walgelijk filmpje van dj jean... damn wat een eigendunk. en maar lullen hoe goed hij wel niet is...bahh

Ja vind het het ook maar je kent het spreekwoordWinking my eye

DJ's Hebben geen EGO ze zijn gewoon GOED:D
Jorrit    posted on 20-04-2007 16:32
Ja vind het het ook maar je kent het spreekwoord

DJ's Hebben geen EGO ze zijn gewoon GOED

Dat is dan een nieuw spreekwoord voor mij
RenéKuppens    posted on 20-04-2007 16:35
Poster: Jorrit

Dat is dan een nieuw spreekwoord voor mij

Voor mij was hij ook nieuw hoorden hem laatstWinking my eye
OneSixty    posted on 20-04-2007 17:53
Poster: patrick-allen
Kijk ik ben altijd vriendelijk naar iedereen toe natuurlijk, maar je hebt ook bezoekers die het beter weten en soms zelfs je een grote bek geven, dan geef ik niet een hele grote bek terug 

zelfs na 3 keer lezen blijft ie leuk!
diggersfan    posted on 20-04-2007 17:59
Dat filmpje van Jean is al 2 jaar oud. Er zijn zelfs nog remixen gemaakt met zijn uitspraken.

http://lucienfoort.hyves.nl/blog/1830741/Gaaf_of_eenheidsworst/ED4G/#
Deze column van Lucien Foort is wel leuk leesvoer.
Cyspoz    posted on 20-04-2007 19:14
Poster: Cyrille
Weet niet of jullie dit filmpje kennen..

Kostelijk, ik kon het filmpje nu pas kijken maar gewoon dik lache man. Het valt trouwens allemaal wel mee in dat filmpje vind ik, hij is gewoon flink bezopen en hij worstelt met iets waar ik ook moeite mee heb. Dat DJ-en en Producen door elkaar gegooid wordt. En wat hij zegt over DJ Tiesto dat vind ik daar wel een goed voorbeeld van. Tja en verder is het gewoon een onprofesionele kleuter in dat filmpje.
patrick-allen    posted on 20-04-2007 19:42
Poster: dj_lightzone

zelfs na 3 keer lezen blijft ie leuk!

Wie ben jij? :P

Om dan toch even te reageren op dat filmpje, zo ziet iemand eruit die een lijntje heeft genomen denk ik, hij reageerd zo raar en niet menselijk. Er komen wel zinnen uit dat mondje maar hij valt teveel in herhaling,moet weliets op hebben :P
ThomazZ    posted on 26-04-2007 17:10
Jah man.. die gast is gewoon helemaal hyped up van de coke... in het egt zal die miss wel zelfverzekerd zijn enzo, maar deze arrogantie komt gewoon een beetje door de shizzle denk ik.
Mforge    posted on 26-04-2007 18:56
jean heeft in het filmpje wel een beetje gelijk.
Dat hij arrogant over komt is duidelijk.
Maar weet je wat het is, het zijn vaak de net niet (top) dj's die het ergst zijn en overkomen, terwijl de echte toppers wel normaal een handje geven of praatje maken.
Afgelopen zaterdag nog meegemaakt met een niet nader te noemen techno artiest die ik toevallig na zijn set aansprak op het feit wanneer ze nieuwe album uitkomt omdat ik ze muziek vet vind.
Toen ik hem dus aansprak deed hij net of hij niet diegene was om uiteindelijk een beetje te flessen en toen uiteindelijk zei...nou volgende maand.
Vind dit een beetje laag, wij zijn wel degene die ze muziek kopen en verder aan mensen laten horen.....btje respect tegenover geinterreseerden en betalende bezoekers mag wel.
RenéKuppens    posted on 26-04-2007 19:09
Over het repecteren vind ik dat Jean gelijk heeft.

Dat hij skill's heeft kan ik ook in meegaan.
Dat hij zolang mee kan is ook super.

Maar het is het publiek dat zorgt dat je zo lang mee mag gaan.
En hij gaat al lang mee.

Dus ben ik het een beetje met hem eens maar hij had het meschien beter niet kunnen zeggen en beter kunnen denken.

ccc    posted on 26-04-2007 23:37
Hij geeft toch zelf ook al toe dat hij in de filmpje arrogant bezig is. Hij zegt het alleen niet.

This is an old Topic

No new postings for 6.590 days.
 Post CommentThat would be 219.7 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 14 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 62.271
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.670.022