Mooi topic dit

Er wordt hier links en rechts wat over grote namen gezegt maar ik denk dat er ook een heleboel minder bekende DJ's zijn die arrogant zijn.
Ik denk dat je op de eerste plaats respect moet hebben voor je opdrachtgever, hij is jou klant. En ook respect voor de collega's waar je mee werkt (DJ's, LJ's, VJ's, Barmedewerkers, TD). Het zijn allemaal mensen die samen met jou hetzelfde doel naleven, mensen vermaken.
Verder moet je respect hebben voor je publiek, zijn ook je klanten. Als die niet tevreden zijn dan kun je er van uit gaan dat de opdrachtgever dat ook niet zal zijn. Dus als mensen een passend verzoekje aanvragen dan moet je dat gewoon draaien. Echter merk ik de laatste tijd dat mensen die een verzoekje aanvragen er ook vanuit gaan dat het meteen direct komt en als je dat dan niet doet omdat het op dat moment niet past staan ze het volgende nummer weer bij je. Op die momenten denk ik dat het goed is als je een stukje afstand kan nemen van zo'n persoon op een nette manier. En als mensen dat dan arrogantie vinden, dan vind ik dat geen probleem