Poster: NIekh
dit was dus van de Danceparade in Middelburg
Poster: Jorrit
Als er iemand niet arrogant is, is het Erick E wel.
Dit misverstand is niet te danken aan hem, maar aan zn management. Vaak zit er een clausule in hun contract waar mee ze bij dit soort dubbelboekingen de interresantste nemen, dan is het aan hun management dit klaar te spelen.
Poster: dj_jr
Jean is aardig arrogant,, heb wel is meer filmpjes van hem gezien.
Volgens mij is die daar ook beetje dronken:P
i got the skillz, ik kan alles! scratchen mixen fuck it , ik kan alles achter een draaitafel.
ik kan met 5 metdraaitafes tegelijk draaien! 3 met 4 met 6 met 100 fuck it weet je wel!
waar ik me aan erger is als mensen de skills niet respeceren
Poster: Dj_FantasyHe die ken ik ook?:D Beesie
Ik ken iemand die zegt dat hij PIO PRO DJ is, in de versuz in Hasselt draait (heeft zelf daarvan een gemonteerd filmpje waarin een deel zit van een dvd van Tiësto), zegt dat hij samen met Tiësto Dance For Life heeft opgenomen, dat hij een platencontract heeft bij Blackhole en nog van die dingensterwijl het een snot ventje is van 13 - 14 jaar... Dan vraag ik mij af waar hij mee bezig is.
Ik had hem overlaatst op msn en dan zegt hij ja ik ben weg voor een 2 maand durende tournee in Polen..en de volgende dag zag ik hem aan zijn school staan.
Je kunt niemand meer vertrouwen de laatste tijd!
Ik weet wat draaitafels zijn en weet hoe ze te gebruiken. Respect the skills. Ga toch weg! Muziek instrumenten bespelen, dat is pas skill.
Poster: Cyrille
Weet niet of jullie dit filmpje kennen..
Poster: patrick-allen
Die arrogantie is all part of the image.
Dat er veel DJ's op het hoge niveau arogant zijn valt bijna niet te ontkennen. Kijk naar de manier zoals die gasten om zich heen kijken tijdens een heftige liveset, dan weet je eigenlijk al genoeg. Ze kicken op de aandacht en ik geef ze geen ongelijk.
Poster: Jorrit
Arrogant zijn en kicken op aandacht is iets heel anders. Zie Erick E genieten van de aandacht tijdens z'n sets (je zou toch wel kunnen zeggen dat hij befaamd is om z'n glimlach tijdens het draaien), maar wie hem ook aanspreekt, hij is nooit te beroerd even een babbeltje te maken.