DJs arrogant en hebben eigendunk  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NIekh    posted on 19-04-2007 18:35
Ik heb me wel is horen zeggen dat DJ's een verschrikkelijke eigendunk hebben en arrogant zijn bijv. als ze op 2 feesten kunnen draaien de een is in Zeeland en de ander in Amsterdam en ze moeten er allebei draaien dat ze dan die in Zeeland overslaan ( te ver rijden ) en dat ze naar Amsterdam gaan. Maar dan staan diegene die de DJ in Zeeland had ingehuurd wel lekker te wachten omdat ze dat gewoon niet melden ( dit was dus van de Danceparade in Middelburg ).
Ik heb het dan over bekende DJ's zoals Erick E enzo.

wat vinden jullie hiervan !?

What do you think about DJs arrogant en hebben eigendunk ??

Vote :   

Cyrille    posted on 19-04-2007 18:45
Poster: NIekh
dit was dus van de Danceparade in Middelburg

wie kwam er dan niet
Jorrit    posted on 19-04-2007 18:46
Als er iemand niet arrogant is, is het Erick E wel.
Dit misverstand is niet te danken aan hem, maar aan zn management. Vaak zit er een clausule in hun contract waar mee ze bij dit soort dubbelboekingen de interresantste nemen, dan is het aan hun management dit klaar te spelen.
Yorick    posted on 19-04-2007 18:47
ik denk dat he beter is dat we geen namen noemen, maar ik hoor zelf ook regelmatig verhalen van jongens die pas 1 jaar draaaien en dat ze al Hier en Daari draaien terwijl dat niet zo is. ik  ben gewoon eerlijk en dan kom je het verst naar mij gevoel dan. waarom zou je arrogant en eigendunk zijn? iedereen gaat dan over jou praten en alleen maar negatief zijn...
OneSixty    posted on 19-04-2007 18:47
natuurlijk fout van hem, maar ze moeten niet in het algemeen praten he
NIekh    posted on 19-04-2007 18:49
Poster: Jorrit
Als er iemand niet arrogant is, is het Erick E wel.
Dit misverstand is niet te danken aan hem, maar aan zn management. Vaak zit er een clausule in hun contract waar mee ze bij dit soort dubbelboekingen de interresantste nemen, dan is het aan hun management dit klaar te spelen.

Erick E was ook maar een voorbeeld als bekende dj maar ik weet niet precies wie er niet kwam maar Menthal Theo werd nog even het café uit gesleurd omdat die andere dj niet kwam opdagen  
Cyrille    posted on 19-04-2007 18:50
Weet niet of jullie dit filmpje kennen..
Yorick    posted on 19-04-2007 18:51
Jean is aardig arrogant,, heb wel is meer filmpjes van hem gezien.

Volgens mij is die daar ook beetje dronken:P
tairip    posted on 19-04-2007 18:54
Poster: dj_jr
Jean is aardig arrogant,, heb wel is meer filmpjes van hem gezien.

Volgens mij is die daar ook beetje dronken:P

Put your hands up for the **** in my nose!

Ja en de rest! Maar hij weet echt wel wat hij doet hoor! :D Hij kan ook echt wel draaien!
OneSixty    posted on 19-04-2007 18:54
ladderzat ja!

maar hij heeft idd een grote bek (de heletijd lullen dat hij de beste is?! Winking my eye

i got the skillz, ik kan alles! scratchen mixen fuck it , ik kan alles achter een draaitafel.
 ik kan met 5 metdraaitafes tegelijk draaien! 3 met 4 met 6 met 100 fuck it weet je wel! 
waar ik me aan erger is als mensen de skills niet respeceren 

Leoo    posted on 19-04-2007 18:57
kword misselijk van dat filmpje... en idd die is un beetje tipsy
Dj_Fantasy    posted on 19-04-2007 19:01
Ik ken iemand die zegt dat hij PIO PRO DJ is, in de versuz in Hasselt draait (heeft zelf daarvan een gemonteerd filmpje waarin een deel zit van een dvd van Tiësto), zegt dat hij samen met Tiësto Dance For Life heeft opgenomen, dat hij een platencontract heeft bij Blackhole en nog van die dingensHappy, laughing terwijl het een snot ventje is van 13 - 14 jaar... Dan vraag ik mij af waar hij mee bezig is.
Ik had hem overlaatst op msn en dan zegt hij ja ik ben weg voor een 2 maand durende tournee in Polen..en de volgende dag zag ik hem aan zijn school staanHappy, laughing.
Je kunt niemand meer vertrouwen de laatste tijd!
dj2dj.nl
Cyrille    posted on 19-04-2007 19:06
Ja soortgelijke verhalen ken ik ook.. Maar dat is niet arrogant/eigendunk, dan ben je gewoon een triest vervelend zichzelfgoedvindend leugenaartje (etcetera etcetera)
the-melody    posted on 19-04-2007 19:06
Poster: Dj_Fantasy
Ik ken iemand die zegt dat hij PIO PRO DJ is, in de versuz in Hasselt draait (heeft zelf daarvan een gemonteerd filmpje waarin een deel zit van een dvd van Tiësto), zegt dat hij samen met Tiësto Dance For Life heeft opgenomen, dat hij een platencontract heeft bij Blackhole en nog van die dingensHappy, laughing terwijl het een snot ventje is van 13 - 14 jaar... Dan vraag ik mij af waar hij mee bezig is.
Ik had hem overlaatst op msn en dan zegt hij ja ik ben weg voor een 2 maand durende tournee in Polen..en de volgende dag zag ik hem aan zijn school staanHappy, laughing.
Je kunt niemand meer vertrouwen de laatste tijd!
 He die ken ik ook?:D Beesie

ennuuh jah als er iemand die arrogant is dan is het Jean wel, dikke nek
DJ_Sintec    posted on 19-04-2007 19:19
Ik weet wat draaitafels zijn en weet hoe ze te gebruiken. Respect the skills. Ga toch weg! Muziek instrumenten bespelen, dat is pas skill.

this geen quote van dit forum maar iets wat er gezegd werd onder da stukje van DJ Jean.

Gewoon met een draaitafel kunnen omgaan is inderdaad minder als degelijk een muziekinstrument kunnen bespelen.
MAAR:
Scratchen is een kunst appart met een draaitafel die zeker evenwaardig staat met een muziekinstrument bespelen.

sorry beetje uit de context maar wilde ik wel even zeggen.

ontopic:

ach ja, arrogante dj's. Kvind hem er hier wel even overgaan maar ja.
Ik ben nog altijd blij als een dj het plaatje draait dat ik kwam vragen en wat ik dan altijd doe is hem gaan bedanken om dat te draaien. Het is als dj ook plezant om tegen het einde aan als de laatste plaat gedraaid is applaus te horen ipv boe geroep. Een arrogante dj? of arrogant publiek?

Een lachende dj spoort wel meer aan tot dansen en blij voelen met de muziek dat hij draait dan iemand die daar boos of tristig is.
Yorick    posted on 19-04-2007 19:24
@t tairip Draaien kan Jean zeker, maar hij is wel aardig arrogant
Reemz    posted on 19-04-2007 19:29
Poster: Cyrille
Weet niet of jullie dit filmpje kennen..

PFFF... wel jammer dat ik dit filmpje nu moet zien.

5 mei a.s. draai ik dus samen met Jean in Houten en kan ik ervaren of hij idd arrogant is.
Yorick    posted on 19-04-2007 19:32
Nou Reemz plaat hier maar je verslag en je eerste indruk van hem:P haha

Reemz    posted on 19-04-2007 19:34
Dat zal ik zeker doen ff zonder dollen... ik knal hier tegen de tijd wel even een kort verslag over me eerste indruk....
patrick-allen    posted on 19-04-2007 19:39
Ach als iemand niet in Zeeland wil draaien vind diegene dat niet leuk, moet wel leuk blijven. Heb al eens tegen een dj gezegt dat ik het niet zie zitten om ieder weekend naar een of ander feestcafé te rijden in een of ander dorp, heb geen rijbewijs ook :P

Die arrogantie is all part of the image.
Reemz    posted on 19-04-2007 19:51
Poster: patrick-allen

Die arrogantie is all part of the image.

Nou ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan dingen ook anders brengen naar de klant zo dat je niet arrogant overkomt.

En sowieso It's all about the music right? Arrogantie is slecht voor je imago.
OneSixty    posted on 19-04-2007 20:18
als je niet wil moet je je ook niet laten boeken ! punt uit

als ik jarig zou zijn en ik huur een dj die niet komt dan is wel mn hele verjaardag naar de kloten! dat zijn de dingen waar je aan moet denken!
robbert    posted on 19-04-2007 21:01
Dat er veel DJ's op het hoge niveau arogant zijn valt bijna niet te ontkennen. Kijk naar de manier zoals die gasten om zich heen kijken tijdens een heftige liveset, dan weet je eigenlijk al genoeg. Ze kicken op de aandacht en ik geef ze geen ongelijk.
Jorrit    posted on 19-04-2007 21:07
Dat er veel DJ's op het hoge niveau arogant zijn valt bijna niet te ontkennen. Kijk naar de manier zoals die gasten om zich heen kijken tijdens een heftige liveset, dan weet je eigenlijk al genoeg. Ze kicken op de aandacht en ik geef ze geen ongelijk.

Arrogant zijn en kicken op aandacht is iets heel anders. Zie Erick E genieten van de aandacht tijdens z'n sets (je zou toch wel kunnen zeggen dat hij befaamd is om z'n glimlach tijdens het draaien), maar wie hem ook aanspreekt, hij is nooit te beroerd even een babbeltje te maken.
Jer-E    posted on 19-04-2007 21:07
whahahaha heb net da filmpje van jean bekeken heb er 3 woorden voor

*WAT* *EEN* *EI*

maja hij heeft wel gelijk heb respect voor iedreen ga hem niet uitfluiten respecteer hoe diegene zijn ding doet

zo ook gelijk even arrogant gedaan
robbert    posted on 19-04-2007 21:09
Poster: Jorrit

Arrogant zijn en kicken op aandacht is iets heel anders. Zie Erick E genieten van de aandacht tijdens z'n sets (je zou toch wel kunnen zeggen dat hij befaamd is om z'n glimlach tijdens het draaien), maar wie hem ook aanspreekt, hij is nooit te beroerd even een babbeltje te maken.

Ik ben het totaal met je eens dat op aandacht kicken en arrogant zijn iets totaal anders is, maar jammer genoeg gaan deze twee factoren ook vaak samen. Bij Erick E is dit inderdaad niet het geval.

185 Users online: 22 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 48.021
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.536