Poster: djjw
Was die bijdrage vrijwillig...?
Ik merk dat er ook veel mensen zijn met verstand van zaken..
Poster: ccc
Ja. Ik denk dat jij heel andere vrienden hebt dan de gemiddelde persoon. Of heb je zelf de ervaring dat jij zelf rotzooi en stress maakt als je gedronken hebt?
Het zou toch hardstikke asociaal zijn als je op een uitgenodigt feest zonder kado komt aanzetten. Maar het feest wat dancedimension heeft georganiseerd heeft eigenlijk niets meer met een examenfeest te maken. Wel uiteraard met een feest met een groot aantal personen.
Poster: DrMando
5. zet op flyer dat je recht hebt mensen te ontzeggen tot de fuif enz enz bescherm uzelf !!!
Poster: DrMando
@ N-vie als er een buitenstaander (ben zeker geen racist) binnenkomt en keet begint te schoppen ... en het staat niet op je flyer MOET je uitleg geven waarom ... en als het dan een vreemdeling is kan i jou aanklage voor racisme ... ik is gehad ... niet om zomaar vriendjespolitiek toe te passe he!
en tuurlijk dat het kleine lettertjes zijn en meestal op achterkant of zo ... hangt vanaf in welke buurt je woont ... maar waar ik hier woon ... vaak problemen
ik woon ook in studenten stad dus veel dronkaards op de baan ... zorgt ook voor overlast ... politie ... maar ja dat zijn dan weer de extreme gevalle natuurlijk
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.