Poster: fettibamba
Je bedoeld toch niet teletet volgems mij echt wel niet ordelijk hoor en echt saai
Poster: fettibamba
www.teletet.org
het bestaat echt en ik heb nog eens gegoogled en dat forum bedoelt hij kijk hier
ik herkende het aan zijn avatar er is precies zon tooltje dat ze op teletet gebruiken om zon avatar te maken,
mijn broer heeft ook zon dergelijk avatar met zo van die strepen die door de naam gaan
quote: |
Poster: JasperVC goed idee. dat forum heeft zot veel bezoekers. grootste community van belgie. heel ordelijk |
Poster: JasperVC
Versterker en boxen en kabels keb ik al
Sorry dat ik dat niet vermelde.
Dit zijn men boxen:
En mijn versterker vind ik geen afbeelding van maar het is een oude pioneer. Kabels zal ik ook wel eens bijkopen, maar nu heb er genoeg
Poster: Ziax
HUUUUUUUUUUUUUH
Hoe kunnen die mannen een box van 400W verkopen voor 60 euro's??
komt hier wel een deftig geluid uit? (ik ben namelijk zelf an het rondkijken voor boxen :D)
Poster: Luxx
waahh wat is naam van dat model. ik wil ook ff wat dikkere boxen hebben hierzo :D mijn huidige worden irritant :D
Poster: Renzis
dat klinkt leuk voor dat prijsje!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.