Wel leuk een aardig, maar je zult er weinig plezier van hebben. Het eerste setje (numark) heeft niet eens een 3-band equalizer, sterker nog die heeft er geen, daarnaast heb ik zat reviews hierover gelezen, over het algemeen negatief, omdat deze spelertjes slechte anti-shock hebben, geen instant start.
Het 2e setje is over het algemeen ook niet al te best, de mixer heeft een 2-band equalizer en hierover ook niet al te beste reviews over gelezen, bijvoorbeeld deze:
gewoon weinig mogelijkheden en bagger kwaliteit
+hij heeft maar 1 uitgang(en de rec maar daar kun je niks mee)
of nog 1:
Niet aan te raden
Heb hem juist gekocht (hetzelfde model van citronic).
Faders glijden goed imo (heb nog niet veel ervaring echter :p) , alleen voelen ze wat fragiel aan. Slechte output. Vanaf dat de master output op meer dan 1/4 staat zwaar gekraak en bassen die speakers lijken kapot te spelen. Dit valt echter goed te compenseren door je versterker luider te zetten en de master zachter.
Verder niets speciaals, gewoon een basic dingetje voor een klein prijsje, goed voor een beginner (als ikzelf
)
[edit] na drie maanden kraakt de crossfader al, echt ergerlijk :p
En hier nog 1:
slecht
Ik heb deze mixer nu ongeveer 1 jaar, maar ik ben nu zo ver dat ik er helemaal niks meer mee kan. Gewoon bagger. Eerst deed het linker gehoorkanaal van het linker kanaal(snapje :P) het niet meer. Erg vervelend. Een maand later de ander ook niet meer. De crossfader begon na een tijdje ook te kraken. Toen heb ik hem opengehaald, beetje gefrutst en toen deed hij het weer. De kanalen zijn helaas niet meer te maken en dus moet ik op zoek naar een nieuwe mixer. Voor die tijd heb ik er op zich lekker mee kunnen mixen, maar de output is inderdaad ook een minpuntje. Al met al vind ik dit dus een van de mindere mengpaneeltjes. Maar ja, voor de prijs hoef je het niet te doen.
Zo, dat lijkt me best wel duidelijk

En voor de cd speler geld hetzelfde als ik hiervoor heb vermeld.
Oftewel, ik raad je dit af (alsof dat nog niet duidelijk was), goedkoop=duurkoop in dit geval aangezien je snel uitgekeken bent OF dat de bouw kwaliteit het laat afweten