Ik denk dat ik deze set ga bestellen. (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 17-04-2007 19:29
Hallo,

Morgen ga ik wat geld verdienen, en dan nog wat weken sparen. En dan ga ik waarschijnlijk deze set bestellen:

Dubbele cd-speler reloop rcd2650s

Mengpaneel American Audio Q-D6

Koptelefoon Synq hps-2

Totaalprijs: €391

What do you think about Ik denk dat ik deze set ga bestellen. ??

Vote :   

tairip    posted on 17-04-2007 19:37
[Edit, niet passelijk! In een moment van verstandsverbijstering geplaatst!]

P.s. waarom bestaat er geen delete button?
Yorick    posted on 17-04-2007 19:38
Is misschien ook handig als je er kabels bij komt en een geluids setje:D
veder is het een goed beginners  setje, je zou ook nog de searche knop hier kunnen gebruiken zijn volgens mij wel meer topics hier over
dj-nick    posted on 17-04-2007 19:38
zekers lekker goedkoop,
maar heb je geen versterker, boxen en kabbels nodig.
AndersHJ    posted on 17-04-2007 19:40
Poster: dj-nick
zekers lekker goedkoop,
maar heb je geen versterker, boxen en kabbels nodig.

Versterker en boxen en kabels keb ik al
Sorry dat ik dat niet vermelde.

Dit zijn men boxen:

En mijn versterker vind ik geen afbeelding van maar het is een oude pioneer. Kabels zal ik ook wel eens bijkopen, maar nu heb er genoeg
Luxx    posted on 17-04-2007 20:05
sorry maar open je niet een beetje idioot veel topics hierover? kan je dit allemaal niet gewoon in een van je andere topics stoppen? vind het beetje nutteloos
www.mothermusic.nl
patrick-allen    posted on 17-04-2007 20:08
Dat lijkt me geen 19inch mengpaneel, dat is wel handier bij een dubbele cd speler.
AndersHJ    posted on 17-04-2007 20:09
Poster: LuXx
sorry maar open je niet een beetje idioot veel topics hierover? kan je dit allemaal niet gewoon in een van je andere topics stoppen? vind het beetje nutteloos

Pff, wil gewoon zeker zijn dat ik de goede set koop. als ik het in een zelfde topic zet als men eerste dan gaat dat minder aandacht krijgen, denkik. Bedankt voor de tip !!! zal hier altijd verder posten
Luxx    posted on 17-04-2007 20:11
Poster: JasperVC

Pff, wil gewoon zeker zijn dat ik de goede set koop. als ik het in een zelfde topic zet als men eerste dan gaat dat minder aandacht krijgen, denkik. Bedankt voor de tip !!! zal hier altijd verder posten

pffConfused je hebt gewoon in korte tijd 15 topics geopent. dan doen leden die al een jaar hier zitten nog niet eens
www.mothermusic.nl
AndersHJ    posted on 17-04-2007 20:22

pffConfused je hebt gewoon in korte tijd 15 topics geopent. dan doen leden die al een jaar hier zitten nog niet eens

Sorry, dat wist ik niet. op een ander forum waar ik opzit is het heel normaal dat je 5 topics PER DAG aanmaakt. en waarom isdat zo erg? Je kunt mij ook gewoon negeren
Luxx    posted on 17-04-2007 20:25
Poster: JasperVC

Sorry, dat wist ik niet. op een ander forum waar ik opzit is het heel normaal dat je 5 topics PER DAG aanmaakt. en waarom isdat zo erg? Je kunt mij ook gewoon negeren

per persoon ? dat lijkt me een erg ordelijk forum dan.. nou ik ga je dan maar negeren want dit begint gek veel op flamen te lijken
www.mothermusic.nl
AndersHJ    posted on 17-04-2007 20:29

per persoon ? dat lijkt me een erg ordelijk forum dan.. nou ik ga je dan maar negeren want dit begint gek veel op flamen te lijken

goed idee. dat forum heeft zot veel bezoekers. grootste community van belgie. heel ordelijk
Jori    posted on 17-04-2007 20:34
Lijkt mij een goeie set, want dan kan je in 1 keer beginnen. Maar uh, geen ruzie maken
AndersHJ    posted on 17-04-2007 20:36
Poster: Jori
lijkt mij goeie set om te beginne want dan kan je in 1 keer beginnen. Maar uh, geen ruzie maken

tuurlijk niet, even discussie. Maar forumfriends 4 Life !!!
En wat vind je van de mixer?
Omdat ik daar nog niet veel reactie op heb gehad.
Lukaz    posted on 17-04-2007 21:59
je hebt in korte tijd 15 topics geopent. dan doen leden die al een jaar hier zitten nog niet eens

jawel Winking my eye (maakt verder ook niet uit)

ik ken het mengpaneel niet maar het merk schijnt wel in orde te zijn.
een dubbele cd speler is prima om mee te beginnen meer ook niet. ik zou wel snel over stappen of nu nog een andere beslissing nemen. hoeft niet ik ken wel meer die zo zijn begonnen.
koptelefoon geen commentaar Winking my eye
OneSixty    posted on 17-04-2007 22:01
het draait er niet om dat je 15 topics hebt geopend maar dat al die topics over hetzelfde gaan
Lukaz    posted on 17-04-2007 22:18
Poster: Lukaz
(maakt verder ook niet uit)

Steve-O    posted on 17-04-2007 22:35
tsja mixer lijkt me wel in orde.....kan me niet herrineren dat ik er slechte dingen over hoor, american audio.:p   maar ik persoonlijk vind de jogwielen op dubbele cd-spelers vreselijk maar das persoonlijkWinking my eye mssn beginne met 2x us blaster table tops(a) neej maar reloop is wel een aardig oem-merk tochWinking my eye iig veel plzr ermeeWinking my eye
Julemac    posted on 17-04-2007 23:35
aardig leuk beginners setje, maar persoonlijk ga ik liever voor 2 losse spelers.
dat is wel even door sparen, maar misschien verstandiger dan een dubbeldeck te kopen. ik vind jog wielen op een dubbele ook minder.
maar als jij dat niet erg vind dan is dit een leuk setje Happy, laughing
soundcollector    posted on 17-04-2007 23:42
Hallo,
ik denkt dat american audio nog niet zo slecht is...
Een kerel die ik ken draaide vroeger vaak met american audio en raadde me ook een setje aan voor te beginnen maar ik heb nooit iets gehad van dat merk...

Denk dat je er wel tevreden van zal zijn als eerste set Winking my eye
DJ_IVI-R    posted on 18-04-2007 04:57
dat Mengpaneel American Audio Q-D6 is in feite een soort kopie van de gemini ps626i, en die kost een 115 (dus weet niet hoeveel deze kost?)

www.nikan.be
Illusion    posted on 18-04-2007 08:59
kopen maar.

Goed om mee te beginnen.

Dubbele cd-player.

Mixer, 3 kanaals, meer dan genoeg voor eerst. Equalizers zitten er op: hoge, midden, en lage tonen.

En hoofdtelefoon maakt in princiepe in het begin niet uit.

Leuk setje.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Hansje    posted on 18-04-2007 10:20
Goede set om mee te beginnen, zelfde redenen als Illusion
patrick-allen    posted on 18-04-2007 10:31
Poster: Illusion
kopen maar.

Goed om mee te beginnen.

Dubbele cd-player.

Mixer, 3 kanaals, meer dan genoeg voor eerst. Equalizers zitten er op: hoge, midden, en lage tonen.

En hoofdtelefoon maakt in princiepe in het begin niet uit.

Leuk setje.

Ik ben altijd gewend dat je een 19inch mengpaneel neemt bij een dubbele cd speler.  Ik zou ook nog een rack erbij kopen zodat je die cd speler en dat mengpaneel onder elkaar kan monteren. 
Aemilius    posted on 18-04-2007 11:04
Zoals ik in je vorige topic al had gezegd.. Kan je niet beter voor een stanton hp gaan? Voor de rest een leuke set om mee te beginnen. Veel plezier ermee!
rickdekoning    posted on 18-04-2007 12:53
Als ik jou was zou ik toch echt nog even doorsparen. Niet te snel iets kopen tenzij je zeker weet dat je ergens heel lang tevreden over gaat zijn en niet snel iets nieuws wil.

Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Veel plezier

410 Users online: 304 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 44.618
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.738.009