Poster: dj-nick
zekers lekker goedkoop,
maar heb je geen versterker, boxen en kabbels nodig.
Poster: LuXx
sorry maar open je niet een beetje idioot veel topics hierover? kan je dit allemaal niet gewoon in een van je andere topics stoppen? vind het beetje nutteloos
Poster: JasperVC
Pff, wil gewoon zeker zijn dat ik de goede set koop. als ik het in een zelfde topic zet als men eerste dan gaat dat minder aandacht krijgen, denkik. Bedankt voor de tip !!! zal hier altijd verder posten
pffje hebt gewoon in korte tijd 15 topics geopent. dan doen leden die al een jaar hier zitten nog niet eens
Poster: JasperVC
Sorry, dat wist ik niet. op een ander forum waar ik opzit is het heel normaal dat je 5 topics PER DAG aanmaakt. en waarom isdat zo erg? Je kunt mij ook gewoon negeren
per persoon ? dat lijkt me een erg ordelijk forum dan.. nou ik ga je dan maar negeren want dit begint gek veel op flamen te lijken
Poster: Jori
lijkt mij goeie set om te beginne want dan kan je in 1 keer beginnen. Maar uh, geen ruzie maken
je hebt in korte tijd 15 topics geopent. dan doen leden die al een jaar hier zitten nog niet eens
Poster: Lukaz
(maakt verder ook niet uit)
Poster: Illusion
kopen maar.
Goed om mee te beginnen.
Dubbele cd-player.
Mixer, 3 kanaals, meer dan genoeg voor eerst. Equalizers zitten er op: hoge, midden, en lage tonen.
En hoofdtelefoon maakt in princiepe in het begin niet uit.
Leuk setje.