Beat nike commercial
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

davidhansen    posted on 16-04-2007 21:35
zat laatst even rond te neuzen op me eigen computer en kwam daar een paar nike comercials tegen, de comercial nike freestyle basketbal heeft echt een te gruwelijke beat, nu leek het mij leuk om hier een mixje mee te maken of een mash up ( moet te doen zijn ) tochHappy, laughing ! leek me wel vet om tezien wat jullie plannen hier mee zouden zijn dus aan jullie de vraag maak een zoon gruwelijke mix met deze beat als uitgangs punt doe er mee wat je wil en post um daarna online lijkt me leuk te horen hoe iedereen zijn eigen nummer er van maakt...

of is dit een k * T id?

gr david, ik ga er zelf ook mee aan de slag...

What do you think about Beat nike commercial ??

Vote :   
Yorick    posted on 17-04-2007 08:19
Vond je ze op internet de comercial's? zo ja is misschien handig om even een linkje te posten.   dat is wat makkelijker voor ons, en we kunnen je zo sneller helpen.

davidhansen    posted on 17-04-2007 11:56
heb ze toen ze uitkwamen van vriend op een cd-tje gekregen,..
als ik heel eerlijk ben zou ik niet weten waar je legaal de muziek ervan kan downloaden heb er wel naar gezocht... op youtube staan ze zoieso allemaal en ze zijn uiteraard wel illegaal te downloaden...... link naar commercial op youtube

het was ook niet zo serieus om het echt uit te brengen ofzo maar zit gewoon supper vette beat in en leek me leuk te horen, hoe iedereen er zijn eigen nummer van maakt...
Julemac    posted on 17-04-2007 12:11
die beat is wel officieel uitgebracht. Nu weet ik de artiest en het nummer niet uit mn hoofd, maar er staat me wel bij dat t zon hype werd dat het nummer ook is uitgebracht..
djmarcelm    posted on 24-04-2007 23:35
he ook hier een topic

op djforum stond ie ook al Winking my eye
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
UserLeft    posted on 25-04-2007 18:11
is dat die plaat met what happend to that boy?

This is an old Topic

No new postings for 6.729 days.
 Post CommentThat would be 224.3 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

256 Users online: 36 Guests (220 Unknown)
Pages generated today : 1.273
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.285