Dag beste muziekliefhebbers!
Ik heb een vraagje, deze luid als volgt:
Is het mogelijk een djm 600 pioneer mengpaneel aan te sluiten aan mijn computer, deze heeft echter geen midi ingang... wat ik ten zeerste berouw...zijn er eventuele oplossingen voor dit probleem?
ik heb wat zitten opzoeken, met het volgende als resultaat:
MIDI USB-interface, 1 ingang/2 uitgangen De UM-2EX is een echte recht-toe-recht-aan MIDI–USB-interface met één MIDI-ingang en twee uitgangen. Hij is voorzien van de FPT-technologie (“Fast Processing Technology” ) en MIDI-signaalindicators. Bovendien ondersteunt hij de native drivers van Mac OS en Windows*. De compacte UM-2EX mikt met name op kleine MIDI-studio’s en muzikanten, die met een laptop werken. Dankzij de vrouwelijke MIDI-connectors kun je er MIDI-kabels van eender welke lengte op aansluiten, zodat de interface zich niet vlak bij het MIDI-instrumentarium hoeft te bevinden. Kenmerken Supersnelle MIDI-dataoverdracht dankzij FPT (“Fast Processing Technology” ). Ondersteunt geavanceerde en native drivers.* Vrouwelijke MIDI-connectors (ingang/uitgangen). Voorzien van een USB-plug. Voeding via de USB-bus (geen adapter nodig).
* Mits gebruik van een compatibele USB host controller.
Ik veronderstel dat je met dergelijke toestellen dit probleem kan oplossen...
helaas is het maar een verronderstelling!
graaaaaaag jullie mening, of jullie advies...
een geluidskaart bijkopen blijkt geen optie, want het betreft hier een protable pc
veeeeel dank bij voorbaad!
vriendelijke groeten