Ik heb een vraagje over het spare voor un DJ set. Ik krijg 2 euro per week zakgeld. Ongeveer 50 euro krijg ik van andere mensen, en voor mijn verjaardag krijg ik ongeveer 180 euro. Ik krijd dus ongeveer 104+50+180=334 euro per jaar (maak daar maar 400 van). Ik heb al een citronic cd-s6 en heeft iemand een tip waar ik voor moet gaan spare?
What do you think about Voor wat sparen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
lijkt me een leuk dingetje maar ik ben niet echt een mixer expert. hij heeft alle belangrijke functies wel. zou denk ik niet echt een slechte aankoop zijn. misschien zijn er mensen die meer van die mengpaneel afweten?
Ik zou de search button gebruiken, om te zoeken naar een mengpaneel. Je hebt maar een laag budget per jaar, ik weet neit of je alles meteen aan 1 mengpaneel wil uitgeven, aan gezien je nog een 2e citronic nodig hebt. die smfx is 5 kanaals, terwijl jij misschien beter met een 2 kanaals kan beginnen..
Ja, misschien moet ik inderdaad een goedkopere nemen, anders moet ik nog 1,5 jaar wachten voordat ik kan beginnen met mixen. Maar kom ik dan niks te kort als beginnende DJ of moet ik nog iets erbij hebben. Ik heb ook VDJ dus ik kan opzich als ik dat mengpaneel heb als tweede deck VDJ gebruiken. Ik heb nu al 200 euro dus ik hoef nog maar en half jaartje te sparen. Of raden jullie mij dat toch niet aan?
In jou geval, kan je denk ik wel opzoek gaan naar een leuke mixer met 3 kanalen ofzo, (heb zelf een DJM400, maar die prijsklasse zal misschien weer te hoog liggen voor je.) en ook zou ik in jou geval (naar eigen mening), doorsparen voor een 2e citronic.
En de vraag of je nog even een half jaartje door moet sparen, ik denk het zelf wel. Want je kan nu wel iets leuks kopen, maar is de kans weer groter dat je gaat denken; - Had ik maar doorgespaard voor die (leukere,betere optie)-
Die DJM400 lijkt me wel wat, alleen ik denk dat ik toch liever iets meer kanalen wil voor later. Voor iets minder (399,-) heb ik die 5 kanaals, heb ik toch liever. Maar thx voor de info, blijf nu cker ff doorsparen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.