Sennheiser HD 25 weerstandswaarde (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ScottB    posted on 15-04-2007 19:16
Ik ben aan het rond kijken voor een nieuwe koptelefoon. Ik heb nu een Sennheiser en ik denk dat ik nu weer voor een Sennheiser wil gaan. De HD 25 spreekt me erg aan. Ik weet dat de SP een versimpelde versie is van de HD 25 maar bij de gewone HD 25 heb je 2 versies. Een van 70 ohm en een met een  weerstandswaarde van 600 Ohm, de HD 25-13. Wat is het verschil tussen die 2, behalve dat die met de hogere weerstandswaarde duurder is :p

What do you think about Sennheiser HD 25 weerstandswaarde ??

Vote :   

lolbroek    posted on 17-04-2007 16:21
Normaal gezien wel, desnoods bestel je een "herstelstuk" he?
tairip    posted on 17-04-2007 17:20
Poster: lolbroek
Normaal gezien wel, desnoods bestel je een "herstelstuk" he?

Wat is een herstelstuk dan Winking my eye een reserveonderdeel? Spare part?
Als de hoofdtelefoon verkrijgbaar is zal het krulsnoer ook wel te koop zijn, zelfs los! Alleen sta er niet van te kijken wat zoiets moet kosten. Een 3m snoer voor een Sennheiser kost 25.-! Vieze uitbuiters
lolbroek    posted on 17-04-2007 17:42
Ach dat is met alles Happy, laughing Een pitchknob voor de SL kost makkelijk 30 euro :P
tairip    posted on 17-04-2007 17:51
Poster: lolbroek
Ach dat is met alles Happy, laughing Een pitchknob voor de SL kost makkelijk 30 euro :P

Dan plak ik er wel kauwgom op! :D

P.s. dat is niet met alle merken zo, sommige merken willen geen grof geld verdienen aan spare parts. Sennheiser doet dat naar mijn mening wel. Als je bijvoorbeeld nagaat dat een microfoonklem voor een shotgun 30.- kost, daar word je niet blij van! En wat is het een stukje plastic met Sennheiser erop.
lolbroek    posted on 17-04-2007 17:57
True Happy, laughing Maar het zijn helaas ook dingen waar we als consument weinig kunnen aan veranderen...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

242 Users online: 153 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 56.122
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.667