2 vraagjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 14-04-2007 14:24
Hallo,
Ik heb 2 vragen:

1. Ik heb door dit forum veel meer kennis gekregen van een dubbele cd-speler. Nu heb ik door hoe de pitch bend werkt,...
Maar ik ben bij een maat geweest die ook een dubbele cd-speler heeft en dara heb ik mijn computerervaring geprobeert op zijn cd-speler. ik had wel problemen met cue point te maken. Hier op virtual dj druk je gewoon cue en je hebt een cue point (in pauze) maar bij hem met je eerst in searchmode zitten dan op play drukken en dat is je cue point (denkik) Dus mijn vraag: kan iemand mij exact uitleggen hoe je een cue point aanbrengt bij een dubbele cd-speler?

2. Ik ben van plan om een behringer mengpaneel te kopen. Nu wil ik daar een uitbreiding op kopen dat de DFX69 noemt. Je kan er mee scratchen en effecten toevoegen (dat weet ik al) Maar is dit een handig apparaat? Heeft iemand hier ervaringen mee? Of heeft iemand soms een paar videootjes waar alles duidelijk wordt?  Het ziet er allezins een tof apparaat uit.

What do you think about 2 vraagjes ??

Vote :   

Lawrenz    posted on 14-04-2007 14:36
1. Volgens mij is dit per (dubbele) cd speler anders. Staat vast wel allemaal haarfijn uitgelegd in de manual :P

2. Ik heb op Google Video of YouTube een filmpje gezien van iemand die dit ding testte, zoek gewoon is op DFX69.
AndersHJ    posted on 14-04-2007 14:46
Poster: Lorenzo90
1. Volgens mij is dit per (dubbele) cd speler anders. Staat vast wel allemaal haarfijn uitgelegd in de manual :P

2. Ik heb op Google Video of YouTube een filmpje gezien van iemand die dit ding testte, zoek gewoon is op DFX69.

Ja, zo'n filmpje in het spaans, maar hij legt maar 4 functies uit ofzo.
Dus iemand andere filmpjes ??
Luxx    posted on 14-04-2007 18:34
let wel dat als je die effecten unit erbij gaat kopen dat je wel een send/return of aux ingang/uitgang op je mixer moet hebben anders werkt dit niet.
per merk is trouwens een cue punt zetten anders dus.....RTFM*

*READ THE FUCKING MANUAL
www.mothermusic.nl
RenéKuppens    posted on 14-04-2007 18:41
1. gewoon search en dan op de CUE knop drukken en hij zet hem zo ver ik weet.

2. Heb hem ooit gezien dat scratch kun je al vergeten want dat werkt maar half. en voor de rest zal het allemaal wel REDELIJK werken

Ik denk dat op je mixer geen effectboks kan aansluiten heb je twee master out
Luxx    posted on 14-04-2007 19:39
wat voor mixer ga je doen?
www.mothermusic.nl
AndersHJ    posted on 15-04-2007 01:19
Poster: LuXx
wat voor mixer ga je doen?

Behringer DX052

Luxx    posted on 15-04-2007 12:11
yup daar kan je externe effect processor op aansluiten.
maar vind je het wel handig om een 2 band EQ te hebben ipv 3 band?
www.mothermusic.nl
AndersHJ    posted on 15-04-2007 12:22
Poster: LuXx
yup daar kan je externe effect processor op aansluiten.
maar vind je het wel handig om een 2 band EQ te hebben ipv 3 band?

Ja dat vind ik ook een nadeel. maar ik wil toch wel een mengpaneel van behringer, heb je een andere voorbeeld ??
Twello    posted on 15-04-2007 15:12
Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt maar ik zou een reloop mixer nemen, van de RMX series. Ik heb de RMX-40 al een hele tijd en ik ben er dik tevreden mee

Day-One    posted on 15-04-2007 15:47
Jasper....

1. Cue punt maken is speler/type afhankelijk..als je aangeeft welke speler jij bedoeld?! (merk type) kunnen wij samen kijken of wij dit kunnen oplossen.

?.Heeft de Behringer DX052 send/return optie

2. Dan zou je op de Pr0 DJX-700 uitkomen van Behringer ivm send/return optie.
Note....BPM van de DJX-700 is niet de beste dus zal je problemen ondervinden met effecten ook via extern in/uit gang(en)....Mits je Fx gear een manual BPM tab button heeft zou dit geen probleem zijn.

This is an old Topic

No new postings for 6.723 days.
 Post CommentThat would be 224.1 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

380 Users online: 293 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 51.575
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.744.966