Poster: Jer-E er zijn nog maar 3 zenders die hd uitzenden en dit is alleen via schotel dus wat jij vertel diggersfan is niet juist.
alleen national giographic, nbc, cnn zijn via schotel hd de rest niet en zowieso gaat dat niet via kabel want voor als je hte nog niet wis is kabel anologe en hd high definition dus digitaal en vin het knap als je digitaal door anooge heen kan sturen. |
Over je 1ste opmerking, wie zegt dat ze Nederlands moeten zijn.
Over je 2de opmerking, ik internet al 10 jaar over de kabel, dus hoezo niet digitaal.
@ djmamo
De discussie plasma vs lcd, is hetzelfde als zo'n discussie vinyl/cd. Ik ben het in ieder geval niet helemaal met je eens. Alles hangt natuurlijk ook af van wat je te besteden hebt. Bij plasma lijkt het beeld op de een of andere manier, toch wat natuurlijker. Het grote voordeel van plasma is, dat zwart, ook echt zwart is. Bij lcd, heb je toch altijd te maken met de back-light, waardoor zwart, toch altijd donkergrijs wordt. Wel is het zo dat lcd in de afgelopen 2 jaar, een flinke inhaalslag op plasma heeft geboekt. Wellicht heb je wat slechte ervaringen met plasma, door het merk/type. Inbranden waar je het over hebt is al een tijdje geen probleem meer. Tenminste niet met de merken waar ik zelf dagelijks mee te maken heb.
Ik werk zelf voor een AV-dealer (installatie en reparatie) met A-merken. Dus niet zo'n dozenschuiver als de It's.
Ikzelf heb thuis nog steeds een beeldbuis-tv, die ik nog steeds niet wil inruilen voor een platte. Maar zo gauw het aanbod van (Nederlandse) hd-kanalen, wat groter wordt, stap ik ook over.