Poster: Vibemaster-D
Sony Bravia.
ik heb een sony bravia KLV32 dat is een 32" LCD TV hd ready.
erg mooi en niet duur
maar kan je een budget noemen
Poster: djpeckman
HD is alleen erg mooi waneer je er een HD schotel plus ontvanger op aan sluit.
Samsung is mischien mooi kwa behuizing....ga er maar is voor staan....dan ziet het beeld er niet uit.
en het geluid is ook bagger.
had er een...maar is nu naar me broertje en krijg een Bravia ziet er erg goed uit.
Voor mij moet er zoizo een VGA. aansluiting op zitten.
Poster: djmamo
koop geen plasma, een plasma is in verhouding tot een lcd veel trager en als je per ongelijk in slaap valt tijdens het dvd kijken en je dvd springt in slaapstand en dan heb je smorgens het dvd logo op je scherm staan.
Poster: Vibemaster-D
Pioneer plasma's
als je nu 2 DVJ's koopt krijg je 1500 euro korting op een pioneer plasma.
Poster: DiscJunkie2
Ik raad jou ook aan op zeker een aantal keer langs verschillende winkels te gaan om de Tv's daadwerkelijk te bekijken...
Poster: robbert
De traagheid van Plasma is niet waar, het is zelfs andersom. Voor veel mensen is dit zelfs de reden waarom er een plasma gekocht wordt en geen lcd. Bij plasma heb je dus geen last van schaduw beweging bij bijvoorbeeld voetbal. Het inbranden bij plasma klopt, maar als je hier enigzins rekening mee houd moet het toch voorkomen kunnen worden..
Poster: Lead
Oh, bron voor deze actie ??
Poster: Jer-E
er zijn nog maar 3 zenders die hd uitzenden en dit is alleen via schotel dus wat jij vertel diggersfan is niet juist.
alleen national giographic, nbc, cnn zijn via schotel hd de rest niet en zowieso gaat dat niet via kabel want voor als je hte nog niet wis is kabel anologe en hd high definition dus digitaal en vin het knap als je digitaal door anooge heen kan sturen.