ik zat zo is te denken en kwam oppeens op het idee, of dat er ok een dj maandblad zou zijn...?? eigenlijk wel logisch toch?? in dat maandblad zou dan bijvoorbeeld de nieuwste dj-gear kunnen staan met interviews van bekende dj's en foto's enzz...
nou was mijn vraag of er ook zo'n dj maandblad is, en ja?? hoe heet dat blad dan??
ik zou zeggen brand los! :D
What do you think about dj maandblad ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
jah DJ mag kan je ook kopen bij de betere boekhandel of tabakzaak, wel reteduur blad (soms 9 of 14 euro per blad :P) voor de producers onders ons is er Interface, dit is ook wel een leuk blaadje....
IDJ is ook een erg leuk blad, kost ook een paar centen maar dan heb je ook wat! De reden dat wij als grootste dance land van de wereld geen eigen DJ blad hebben is omdat wij o.a. gemiddeld niet meer dan 5,- voor een goed blad over hebben! In andere landen is dat wel anders en daarom zijn ze daar ook en hier niet!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.