aansluiten installatie aan PC
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 13-04-2007 23:08
Hallo,

Ik wil wel eens weten wat je allemaal kan doen wanneer je je installatie aansluit aan je pc. Ik weet dat je kan recorden. Maar wat zijn nog andere voordelen?
PS: Ik heb ook een hercules DJ Control, misschien dat ik daar dan ook nog iets mee kan doen.

What do you think about aansluiten installatie aan PC ??

Vote :   

NielsR    posted on 13-04-2007 23:32
ik was nog aan het zien voor de audiokontrol 1 van native instruments of de dj 8 je kunt natuurlijk ook serato ofzo nemen
en geen probleem met cds en dat je juist een liedje zoekt dat op dezelfde cd staat de effectjes die je erop kan doen zij onbeperkt want je kunt gewoon plug ins downloeden en bij gewone cd mixers ben je beperkt met de effectjes die erop staan

welke hercules heb je als je de ene hebt met de 2 geluidskaarten de mk2 dan ben je met je hercules nog iets anders gooi je hem best bij het stort
Day-One    posted on 15-04-2007 16:28
hercules DJ Control icm traktor zou je hele leuke dingen uit kunnen halen...(zonder poespas) maar bedoel je installatie voor input?!

Input:: boven genoemde situatie heeft geen extern input nodig!

Input:: 2x TT/CD players mixer ----> situatie voor het opnemen! Mixer output naar input PC (meestal Blauw) Dat wat hardware betreft..software is gelang je buget..
wavelab, Sounforge, enz, enz. (Audacity is gratis)

Output:: Lijktmij van zelfsprekend dat je een paar leuke (pc)boxen aansluit.

STD Configuratie van je pc "moet" Lukken. ik heb zelf 2 pc's waar ik mee werkt en beide zijn geheel STD...dus geen dure extren SC ed...alles onboard en tot nu toe voor opname ideale situatie nooit problemen mee gehad.

Mijn Rec. situatie:: DJM-400 heeft twee uitgangen eentje gaat naar mijn versterker en de andere (ook voor monitor gebruik) naar een Behringer UB502 en van daaruit naar mijn pc input (blauw) soundforge 7.0 activeren en klaar om op te nemen.

Pc config: HP Pavilion 3500+ AMD 64 Athlon

This is an old Topic

No new postings for 6.723 days.
 Post CommentThat would be 224.1 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

337 Users online: 263 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 51.844
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.745.235