Rick parkinson djm-800 filmpjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Luxx    posted on 13-04-2007 19:12
ja ik was dus filmpjes aan het kijken op YouTube van de man in de titel met de maffe achternaam ( parkinson heeft me oma,.....weirdConfused) en komt die man niet heel erg gay over op jullie? niet dat ik er tegen ben maar dat valt me gewoon op. hoe ie steeds met zijn handjes zo maf staat de hele tijd.... hij doet et wel goed daar ligt het niet aan maar ik stoor me steeds aan die hangende klauwtjes van em :P
opgevallen, iemand ?

http://youtube.com/watch?v=IXZXfDmeV8s
www.mothermusic.nl

What do you think about Rick parkinson djm-800 filmpjes ??

Vote :   

Xitrate    posted on 13-04-2007 19:50
link?
sjefkuh    posted on 13-04-2007 20:02
volgensmij bedoelt hij DIT filmpje.
Vibemaster-D    posted on 13-04-2007 20:13
je hebt er 2 1 van westenddj en 1 van djdecks.
Luxx    posted on 13-04-2007 20:14
Poster: sjefkuh
volgensmij bedoelt hij DIT filmpje.

exactomundo..
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 13-04-2007 20:21
in dat filmpje van westenddj gaat hij een feedback loop doen op de efx 1000 maar hij heeft een tick ofzo dat hij eerst echo select dat pitch echo dan wat knopjes indrukt en dan weer echo doetConfused?

en hij kan niet echt fatsoenlijke loops zetten.
hij moet zijn CDJ1000's continu bijsturen.
the-melody    posted on 13-04-2007 20:22
Ja wel hij heeft wel wat losse handjes maar dat betekent toch niet dat die direct homo is? En als hij homo is, mij boeit het niet. Het is knap wat hij doet en daar telt het om. En ik vind homo's toch veel vriendelijker als gewone mensen, ik kom er persoonlijk ook beter met overeen, ga er vaak mee weg(ik heb toch wel een paar vrienden(oudere) die homo zijn maar boeit me niet. Mijn beste vriend is homo so what). Dus ik snap je probleem niet...
Luxx    posted on 13-04-2007 20:23
gaat er niet dat ik me stoor aan dat ik denk dat ie gay is:P daar heb ik niks op tegen zoals ik al zei in me eerste post. maar ik vind het wel bok irritant hoe hij zo flikker-achtig met zijn handjes non stop aan het wapperen is en zo onder zo'n schuine hoek steeds houd.. vind ik irritant om naar te kijken Thumbs Up ze hadden van mijn part beter James zabiela voor dit taakje kunnen kiezen
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 13-04-2007 20:41
ja maar james zabiela rekent volgens mij iets meer op zo'n filmpje te maken. rik legt het goed uit. maar het is zo een kneus om te zien. maar hij legt het gewoon goed uit daar gaat het om. om hij gay is of niet. wat zou dat uitmaken
sjefkuh    posted on 13-04-2007 20:48

gaat er niet dat ik me stoor aan dat ik denk dat ie gay is

waarom open je er dan een topic voor?
of wil je gewoon weten wat mensen van dat filmpje vinden?
Devotion    posted on 13-04-2007 21:23
Poster: LuXx
gaat er niet dat ik me stoor aan dat ik denk dat ie gay is:P daar heb ik niks op tegen zoals ik al zei in me eerste post. maar ik vind het wel bok irritant hoe hij zo flikker-achtig met zijn handjes non stop aan het wapperen is en zo onder zo'n schuine hoek steeds houd.. vind ik irritant om naar te kijken Thumbs Up ze hadden van mijn part beter James zabiela voor dit taakje kunnen kiezen

Mag ik even opsommen:

1. gay
  2. irritant
  3. flikker-achtig
  4. handjes wapperen
  5. handjes maf
  6. hangende klauwtjes
Voor iemand die zich niet stoort aan homo's heb je toch een behoorlijk negatief, bekrompen en bevooroordeeld beeld.

Kevinova    posted on 13-04-2007 21:36
Poster: Devotion
die zich niet stoort aan homo's heb je toch een behoorlijk negatief, bekrompen en bevooroordeeld beeld.

Ik heb niks tegen homo's maar het gedrag wat een groot deel van de homofielen heeft erger ik me aan.

Ik geloof dat diegene waar je op antwoorde hetzelfde heeft.

Edit: even de v verbeterd naar de f.
Devotion    posted on 13-04-2007 21:40
Poster: Kevinova

Ik heb niks tegen homo's maar het gedrag wat een groot deel van de homovielen heeft erger ik me aan.

Ik geloof dat diegene waar je op antwoorde hetzelfde heeft.

HomovielenConfused Als in homoliep, homoliep, homoviel? Dat grote deel foute homovielen  valt je dus alleen maar op omdat ook jij waarschijnlijk bevooroordeeld bent. Erg sneu dit, en ik hoop dat er snel een moderator gaat ingrijpen hier...
OneSixty    posted on 13-04-2007 21:51
kansloos topic......
Kevinova    posted on 13-04-2007 21:53
Poster: Devotion

HomovielenConfused Als in homoliep, homoliep, homoviel? Dat grote deel foute homovielen valt je dus alleen maar op omdat ook jij waarschijnlijk bevooroordeeld bent. Erg sneu dit, en ik hoop dat er snel een moderator gaat ingrijpen hier...

K ben niet bevooroordeeld, goede vriend van me valt op mannen en me mentor heeft toegegeven homo te zijn. Ik kan met allebei gewoon goed opschieten, alleen soms hebben ze rare trekjes, alleen dat ligt meer aan de persoon zelf dan dat ze "homo" zijn.
Vibemaster-D    posted on 13-04-2007 21:57
he kom op het ging hier over djm800 filmpjes niet of je voor of tegen homo's bent.
Bastian    posted on 13-04-2007 22:40
Poster: dj_lightzone
kansloos topic......

Juist!
Niks te doen ofzo?
Ik heb het filmpje ookgezien en vond er niks storends aanHappy, laughing
Jorrit    posted on 14-04-2007 09:04
gaat er niet dat ik me stoor aan dat ik denk dat ie gay is daar heb ik niks op tegen zoals ik al zei in me eerste post. maar ik vind het wel bok irritant hoe hij zo flikker-achtig met zijn handjes non stop aan het wapperen is en zo onder zo'n schuine hoek steeds houd.. vind ik irritant om naar te kijken ze hadden van mijn part beter James zabiela voor dit taakje kunnen kiezen

Ja ja ja, of DJ Tiesto. Denk je dat Zabiela alles uit goodwill doet?

Sorry, ik zie het nut van dit topic niet in. Chat talk is bedoeld voor onzinnige topics, maar topics over of Rick Parkinson homo is of niet (en alle belachelijke vooroordelen die hier uit de kast getrokken worden) vind ik toch wel iets te ver gaan.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

427 Users online: 367 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 97.429
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.616.344