gaat er niet dat ik me stoor aan dat ik denk dat ie gay is
Poster: LuXx
gaat er niet dat ik me stoor aan dat ik denk dat ie gay is:P daar heb ik niks op tegen zoals ik al zei in me eerste post. maar ik vind het wel bok irritant hoe hij zo flikker-achtig met zijn handjes non stop aan het wapperen is en zo onder zo'n schuine hoek steeds houd.. vind ik irritant om naar te kijkenze hadden van mijn part beter James zabiela voor dit taakje kunnen kiezen
Poster: Devotion
die zich niet stoort aan homo's heb je toch een behoorlijk negatief, bekrompen en bevooroordeeld beeld.
Poster: Kevinova
Ik heb niks tegen homo's maar het gedrag wat een groot deel van de homovielen heeft erger ik me aan.
Ik geloof dat diegene waar je op antwoorde hetzelfde heeft.
Poster: Devotion
HomovielenAls in homoliep, homoliep, homoviel? Dat grote deel foute homovielen valt je dus alleen maar op omdat ook jij waarschijnlijk bevooroordeeld bent. Erg sneu dit, en ik hoop dat er snel een moderator gaat ingrijpen hier...
Poster: dj_lightzone
kansloos topic......
gaat er niet dat ik me stoor aan dat ik denk dat ie gay isdaar heb ik niks op tegen zoals ik al zei in me eerste post. maar ik vind het wel bok irritant hoe hij zo flikker-achtig met zijn handjes non stop aan het wapperen is en zo onder zo'n schuine hoek steeds houd.. vind ik irritant om naar te kijken
ze hadden van mijn part beter James zabiela voor dit taakje kunnen kiezen