Poster: Reemz
Vind de site een beetje tegenvallen. Laat me raden je hebt dit niet zelf gescript maar heb je gemaakt d.m.v. een programma.
Ook mis ik een aantal dingen op je site zoals je biography en je Gigs. Dingen zoals gear en hobbys zou ik eraf laten...
Waarom?
Omdat basketballen niets te maken heeft met DJ'en en ik als klant het me weinig interesseerd wat je thuis aan gear hebt staan.
Zie het niet als afzeiken maar als opbouwende kritiek.
Poster: Jorrit
Is voor mijn mixes te beluisteren wel correct nederlands, ik zie al die belgen het zo schrijven, maar het is toch: om mijn mixes te beluisteren....?
quote: |
Poster: dutchman het is volgens mij idd echt zo'n site waar je alleen maa je tekst in hoeft te vullen...het is dus denk ik helaas geen eigen werk. maaar op we grappig...had dit nog nooit gezien. |
aardige site.
maar die flyer, kan echt niet :P
Poster: DALIQUEaardige site.
maar die flyer, kan echt niet :P
Poster: the-melody
Op je startpaginaBovenaan: Welkom op bla bla blaBoven de flyer: Next BookingNederlands en engels door elkaar? Achja moet kunnen.
Poster: Twello
volgende booking?
Poster: JasperVC
des dan nederlands en engels in 1 zin :p
Ik zou er ook niet meteen een pagina over je gear gaan zetten op je site. Je kan dat subtielen aanpakken door een foto van jezelf te maken aan je gear-tafel en erbij te vermelden wat je gebruikt.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Poster: Dj_Fantasy
Bij Profile: misschien de foto iets kleiner maken. Dan moet je niet zo naar beneden scrollen
Hier heb je een .::LINK::.
Poster: tairip
Wie gebruikt dan ook Internet Explorer?