DJVC.be (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 13-04-2007 16:52
Hallo,

Even men site geüpdate met hulp van een vriend. JUllie mening is altijd welkom Winking my eye
Het enige dat mij nog stoort is de reclame in het gastenboek. Maar ik weet niet hoe ik dat er uit krijg.

www.djvc.be
thx Winking my eye
User edit by AndersHJ on 02-02-2008 @ 18:44:35 (41%)

What do you think about DJVC.be ??

Vote :   

Reemz    posted on 13-04-2007 16:58
Vind de site een beetje tegenvallen. Laat me raden je hebt dit niet zelf gescript maar heb je gemaakt d.m.v. een programma.

Ook mis ik een aantal dingen op je site zoals je biography en je Gigs. Dingen zoals gear en hobbys zou ik eraf laten...

Waarom?

Omdat basketballen niets te maken heeft met DJ'en en ik als klant het me weinig interesseerd wat je thuis aan gear hebt staan.

Zie het niet als afzeiken maar als opbouwende kritiek.

AndersHJ    posted on 13-04-2007 17:00
Poster: Reemz
Vind de site een beetje tegenvallen. Laat me raden je hebt dit niet zelf gescript maar heb je gemaakt d.m.v. een programma.

Ook mis ik een aantal dingen op je site zoals je biography en je Gigs. Dingen zoals gear en hobbys zou ik eraf laten...

Waarom?

Omdat basketballen niets te maken heeft met DJ'en en ik als klant het me weinig interesseerd wat je thuis aan gear hebt staan.

Zie het niet als afzeiken maar als opbouwende kritiek.

Tuurlijk niet
Ken je toevallig een heel goed programma ?? Ik ken niet veel van dreamweaver en cripting en die soort dingen.
En deze site heb ik geoon gemaakt voor heeeeeeel later. ik moet eerst een installatie kopen, dus gigs komt er allezins nog niet op.

Tips ??
NielsR    posted on 13-04-2007 17:01
als je bij skynet bent zoals ik aan uw url kan zien dan krijg krijg je naast je gratis webspace die je dan nu gebruikt ook een echte url met .net gratis je moet u url dan gewoon activeren op de site mischien bij e services is kijken en dan gewoon deze url linken met die .net url zo heb ik dat ook gedaan en dat is een stuk simpeler om in te tikken
the-melody    posted on 13-04-2007 17:05
Hij's leuk in flash, intro is leuk gedaan. Maar als je op de echte site terecht komt vind ik hem te 'speels'. Verder ben ik het met reemz eens. En je links werken in mijn browser niet...Winking my eye

Suc6
OneSixty    posted on 13-04-2007 17:39
er staak op beina geen tekst op.
er staat steeds :Voor het fotoalbum klik hier,
voor mijn mixes te beluisteren klik hier,.....
dit is best wel jammer , maar ik vind je intro zeer professioneel
Jorrit    posted on 13-04-2007 17:46
Is voor mijn mixes te beluisteren wel correct nederlands, ik zie al die belgen het zo schrijven, maar het is toch: om mijn mixes te beluisteren....?
OneSixty    posted on 13-04-2007 17:51
Poster: Jorrit
Is voor mijn mixes te beluisteren wel correct nederlands, ik zie al die belgen het zo schrijven, maar het is toch: om mijn mixes te beluisteren....?

idd. in belgie zeggen ze altijd "voor" ipv "om"  (raar he , die belgen   )
patrick-allen    posted on 14-04-2007 14:15
Flash is geil
Lead    posted on 15-04-2007 15:15
Ziet er grappig uit, volgens mij is dat zo'n template site.

In de onderregel staat nog een link naar een andere Contact pagina dan in het menu erboven. Misschien is het mooier om die naar dezelfde pagina toe te laten springen ?
Let the BASS be louder
dutchman    posted on 15-04-2007 19:31
het is volgens mij idd echt zo'n site waar je alleen maa je tekst in hoeft te vullen...het is dus denk ik helaas geen eigen werk. maaar op we grappig...had dit nog nooit gezien.
Devotion    posted on 18-04-2007 14:09
quote:
Poster: dutchman
het is volgens mij idd echt zo'n site waar je alleen maa je tekst in hoeft te vullen...het is dus denk ik helaas geen eigen werk. maaar op we grappig...had dit nog nooit gezien.

Ik weet zeker dat het een slap Trendyflash aftreksel is. Kun je altijd zien aan het typische mailboxje en de rimpeling in de background. Mag dus toch wat creatiever (of ga niet om credits vragen)...
AndersHJ    posted on 02-02-2008 18:46
Men site geüpdate Winking my eye
Hope you like em
Dalique    posted on 07-02-2008 16:30

aardige site.

maar die flyer, kan echt niet :P

AndersHJ    posted on 07-02-2008 18:09
Poster: DALIQUE

aardige site.

maar die flyer, kan echt niet :P

hha omdat jij dalique heet :p
Ik heb die flyer in 10 minuutjes gemaakt. Gewoon basic met alle info er op. Ik ben geen designer ofzo :p
the-melody    posted on 07-02-2008 18:13
Op je startpagina
Bovenaan: Welkom op bla bla bla
Boven de flyer: Next Booking

Nederlands en engels door elkaar? Achja moet kunnen.
AndersHJ    posted on 07-02-2008 18:50
Poster: the-melody
Op je startpagina
Bovenaan: Welkom op bla bla bla
Boven de flyer: Next Booking

Nederlands en engels door elkaar? Achja moet kunnen.

Ochja, heb die opmerking al een paar keer gahad. Maar ik vind dat het moet kunnen. Want volgende optreden (of hoe zeg je dat) klinkt toch niet :p
Twello    posted on 07-02-2008 20:58
volgende booking?
AndersHJ    posted on 07-02-2008 21:50
Poster: Twello
volgende booking?

des dan nederlands en engels in 1 zin :p
MissSalem    posted on 07-02-2008 21:59

Poster: JasperVC
des dan nederlands en engels in 1 zin :p

Volgens mij wel correct Nederlands, hoor. Happy, laughing

Maar het is waar... Je taalgebruik op je site geeft indruk van jezelf weer. Maak dan ook dat die volledig goed is; vermijd dialect en overtollige leestekens (!!! -> !) en schrijf altijd correct. Spellingscontrole!
Zijn toch wel een paar belangrijke tips. Happy, laughing

Ik zie ook staan: "Copyright 2007", 2008 zou beter staan. Happy, laughing

Ik zou er ook niet meteen een pagina over je gear gaan zetten op je site. Je kan dat subtielen aanpakken door een foto van jezelf te maken aan je gear-tafel en erbij te vermelden wat je gebruikt. Winking my eye

Hopelijk heb je hier iets aan. Happy, laughing

AndersHJ    posted on 18-03-2008 13:50
Heb een beetje met photoshop geprutst en op de homepagina zie je het resultaat :p
Ik vind het nog redelijk geslaagd.

Die copyright 2007 moet uk dan nog aanpassen.
Gear ga ik zo laten Winking my eye
Dj_Fantasy    posted on 18-03-2008 14:02
Bij Profile: misschien de foto iets kleiner maken. Dan moet je niet zo naar beneden scrollenWinking my eye
dj2dj.nl
AndersHJ    posted on 18-03-2008 15:39
Poster: Dj_Fantasy
Bij Profile: misschien de foto iets kleiner maken. Dan moet je niet zo naar beneden scrollenWinking my eye

Ik moet daar niet naar beneden scrollen hoor :p
Heb je dara een printscreen van? Wil ik wel eens zien Winking my eye

Dj_Fantasy    posted on 18-03-2008 15:47

Hier heb je een .::LINK::.

dj2dj.nl
tairip    posted on 18-03-2008 16:01
Poster: Dj_Fantasy

Hier heb je een .::LINK::.

Wie gebruikt dan ook Internet Explorer? Unhappy
AndersHJ    posted on 18-03-2008 16:06
Poster: tairip

Wie gebruikt dan ook Internet Explorer? Unhappy

opmozilla is er geen probleem. Ik heb zelfs nog ruim overschot

220 Users online: 110 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 86.356
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.883.393