Poster: dancedimension
Zonder gekheid, maar waarom zou je vrijwillig in een tent gaan draaien? Ik zou er toch echt wat voor vragen, al was het nou voor zomaar 1x.. oke maar als je daar nou elke keer komt te staan wil je er ook wat voor terug, tenslotte investeer je ook in je muziek en in je apparatuur en dan is het wel zo op fijn dat je op z'n tijd een beetje terug verdiend, dan weet je ook waarvoor je het doet he.
Zonder gekheid, maar waarom zou je vrijwillig in een tent gaan draaien? Ik zou er toch echt wat voor vragen, al was het nou voor zomaar 1x.. oke maar als je daar nou elke keer komt te staan wil je er ook wat voor terug, tenslotte investeer je ook in je muziek en in je apparatuur en dan is het wel zo op fijn dat je op z'n tijd een beetje terug verdiend, dan weet je ook waarvoor je het doet he.
quote: |
Poster: LuXx ik wil het ook inderdaad doen omdat het mij naams bekendheid bezorgt en ik vind het ook gewoon leuk om te doen. ik mag mooi me eigen spullen uitzoeken qua DJ gear ![]() |
Poster: ccc
Wat een zwakke instelling heb jij. Je doet zeker ook niks vrijwilligs voor de vereniging waarbij je bij zit. Tegenwoordig moet men voor het minste wat ze doen geld hebben.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.