Reloop RMP2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lanky    posted on 11-04-2007 18:46
Ik zat tijdens een saaie natuurkunde vak een DJ blad te lezen en zag daar een soort van nieuwe CDJ-1000 achtig ding dat uit is gekomen. Die dingen schijnen dus Reloop RMP2 te heten en ik vind ze er wel dope uit zien. In de maart editie stond er een review in en hij zou eind maart uitkomen. Ik kan er alleen nergens informatie van vinden, of ben ik nou gewoon dom? Wat ik wel weet is dat die RMP2 4 hotcues heeft, de CDJ1000 maar 3. Dat is voor mij een pluspunt, en hij schijnt dus de helft goedkoper te zijn. Heeft iemand hier meer informatie van? Dan hoor ik het graag, want dan ga ik sparen voor de reloops ipv cdj-1000's Winking my eye

What do you think about Reloop RMP2 ??

Vote :   

sjefkuh    posted on 11-04-2007 18:56
Over deze cd spelers zijn al wat topics.
TOPIC 1

TOPIC 2

En mischien heb je HIER ook nog wat aan.
Luxx    posted on 11-04-2007 19:12
kijk voor wat meer info erover ook op google? new-line, bax-shop check wat rond is genoeg info over. denk trouwens niet Pioneer kwaliteit in huis te halen het is mooi spul maar houd het niet bij pioneer

www.mothermusic.nl
Winston    posted on 11-04-2007 22:39
Poster: Lanky
Wat ik wel weet is dat die RMP2 4 hotcues heeft, de CDJ1000 maar 3. Dat is voor mij een pluspunt, en hij schijnt dus de helft goedkoper te zijn. Heeft iemand hier meer informatie van? Dan hoor ik het graag, want dan ga ik sparen voor de reloops ipv cdj-1000's Winking my eye

De Reloop RMP2 is daarom niet echt te vergelijken met de Pioneer CDJ-1000MK3.

Hij zit meer in de klasse van de Stanton C.314, Numark Axis-9, Denon DN-S1000 etc.

En de Stanton C.314 is een lekkere, heb ze zelf. Dus de Reloops zijn vast wel ook o.k.
Tic Toc
rickdekoning    posted on 12-04-2007 12:56
Ik heb de reloops, ze zijn erg fijn. Ik kan hem je zeker aanraden. Voor wat foto's kan je m'n booth enzo even bekijken en voor vragen kan je wel pm'en
Jorrit    posted on 12-04-2007 13:02
Poster: sjefkuh
Over deze cd spelers zijn al wat topics.
TOPIC 1

TOPIC 2

En mischien heb je HIER ook nog wat aan.

Graag daar verder, dan houden we het centraal.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

142 Users online: 40 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 51.636
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.958.928