Hoe deze dure hobby blijven financieren (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rekord    posted on 11-04-2007 15:05
Ik lees oa dat jullie maar platen kopen en uitkijke naar iets nieuws qua materiaal maar mijn vraag is hoe blijf je dat allemaal betalen?
Kunnen jullie al de investeringen recupereren met optredens op fuifen e.d.?
Ik studeer nog en heb dus geen fulltime job, ik doe vakantiejob maar dan nog...
Ik doe zoveel dingen graag zoals reizen, festivals, uitgaan,.....
Mijn ouders financieren zelfs al een hele boel!
Het enige wat ik kan doen is weekendwerk maar ik wil nu ook wel niet alles uitgeven en dus ook nog sparen.
Hoe regelen jullie deze financiele boel?

What do you think about Hoe deze dure hobby blijven financieren ??

Vote :   

tairip    posted on 11-04-2007 15:18
Volgens mij zijn hier al een x aantal topics over, gebruik de search eens!
jelektronic    posted on 11-04-2007 15:21
ik ga veel werke bij een zelfstandige dakwerker waardoor ik veel geld verdien in weekends en vakanties. veel sparen en dan uitgeven aja
ik werk al bijna een jaar en alles wat ik bij elkaar krijg is voor mijn discobar en voor cd's. andere dingen doe ik van mijn zakgeld en zo kom ik toch rond.
patrick-allen    posted on 11-04-2007 16:02
Ik draai met cd's ik koop cd's en brand ook wel eens natuurlijk. Voor de rest geef ik pas geld uit als ik het heb..ik spaar. Echt terug verdienen doe ik niet.
Ft    posted on 11-04-2007 16:25
kwestie van prioriteiten... als je dit wilt financieren zul je soms ff andere dingen (zoals reizen uitgaan etc) even moeten laten zodat je geld hebt voor platen/gear...
Luxx    posted on 11-04-2007 17:03
ik heb een bijbaantje en draai ik 3 verschillende clubs en daar verdien ik wel genoeg mee dacht ik zo. verder ook wat hulp van de fam he?
www.mothermusic.nl
djmamo    posted on 11-04-2007 17:23