Even voorstellen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Arno77    posted on 10-04-2007 21:03
Hey....ik probeer een dj te worden, maar weet niet of ik het juiste setje heb en hoe ik moet beginnen.

Mijn setje bestaat uit:

2* pioneer cdj-100s cd spelers
1* reloop rmx-40 usb mixer
1* pioneer efx-500 (effecten)

vraag 1:
Ik heb me zojuist vele lege cd's aangeschaft maar help en nu!!!!!

In welk formaat (wav, mp3 etc) branden jullie een nummer op een cd?
Ik zat te denken aan wav formaat, maar kom regelmatig volumeverschil tegen tussen de verschillende nummers. Ik heb hiervoor nu mp3 gain gedownload, maar is dit wel een goede manier? zo, ja op welk volumeniveau stellen jullie alles in (-96 db??)

vraag 2:
Graag zou ik jullie mening willen horen of mijn setje voldoet aan de eissen.
Mijn genre muziek is club, trance.

Alvast bedankt voor jullie commentaar en hoop dat jullie me wat tips kunnen geven om goed te starten.

gr,

arno

What do you think about Even voorstellen ??

Vote :   

Arno77    posted on 24-04-2007 20:33
Poster: Jori
Welkom op DJR!!

Mischien moet je ff bij de instellingen kijken welke ingang hij gebruikt en of je geluiskaart is geselecteerd om te gebruiken.

Ja bedankt.

Ik heb ook het een en ander gecontroleert en verandert maar de error blijft komen.

bij afspelen staat geselecteert UAC3556B (mixer) en bij opnemen staat Realteck ac97 Audio (geluidskaart). Lijkt me correct toch? 
Arno77    posted on 24-04-2007 21:36
Jongens, het is me gelukt. Ik had een driver van het jaar 2003 geinstaleert. Deze heb ik vervangen door de nieuwste en ik kan perfect opnemen nu.

beide  bedankt.

This is an old Topic

No new postings for 6.730 days.
 Post CommentThat would be 224.3 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

374 Users online: 47 Guests (327 Unknown)
Pages generated today : 5.656
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.668