dit is de site van dj nasty ook lid op forum maar hij is er niet zo heel vaak vandaar da ik hem voor hem post (A) ben zijn webdesinger :P
What do you think about www.dj-nasty.nl ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind de site redelijk strak, vind alleen header-pic.bmp erg onscherp/korzelig. Zeker gezien de aandacht die geschonken is aan het strak wegsnijden van Daniel op de andere achtergrond. Net alsof het ene in Paint is gedaan en de ander in Photoshop...
Op die site bij demonstratie 1 wordt een remix gedraaid van "Sean Paul - Temperature"ik heb me scheel gezocht naar die mix maar kan hem niet inden, wil iemand me de naam geven, of beter nog het nummer.
jah indd ik gebruik zelf veel echo's maar goed iedreen heb zijn eigen style , weet je wel dit is mijn ding , maar goed voorderest de site is under heavy construction , en dat ik heel snel overmixed is omdat ik ong 10 nummers in 10 minuten moest draaien om te laten zien aan mensen dat ik ze snelheid aanleert etcc etcc , maar binnenkort komt de mix cd van mij hij gaat heten ,, electro case ,,,, samenm et steve de le funk wordie gemixed dus steve le funk & dj nasty groetjkes nasty
weer het 1 en ander aan de website veranderd :D ik werk nu ook samen met een mannetje van 14 die is echt gek met photoshop :P
This is an old Topic
No new postings for 6.620 days. Post CommentThat would be 220.7 months or a whopping 18.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.