www.dj-nasty.nl (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer-E    posted on 10-04-2007 15:50
dit is de site van dj nasty Happy, laughing ook lid op forum maar hij is er niet zo heel vaak vandaar da ik hem voor hem post (A) ben zijn webdesinger :P

What do you think about www.dj-nasty.nl ??

Vote :   

ccc    posted on 10-04-2007 15:54
In FireFox is de website compleet scheef.
Zomaar even een mededeling :P.
 Niet om de site af te kraken.
Jer-E    posted on 10-04-2007 15:58
Ik weet het :P heb zelf ook dat probleem gheghe
maja zoals ik al zei hijs nog under construction (A) haha
komt vanzelf wel goed hoop ik (A)
Lukaz    posted on 10-04-2007 15:59
hij kan het wel Winking my eye de site zou ik wat meer body geven..  de logo in de top is vet maar mag wel helemaal uitlopen nu is het echt zo'n recthoek
OneSixty    posted on 10-04-2007 16:04
wel grappig die foto met die pioneertjes op z'n schoot
patrick-allen    posted on 10-04-2007 17:15
Lekkere strakke site.
Ik ken nog een dame die zich ook Dj Nasty noemt trouwens.
Lead    posted on 10-04-2007 17:19
in FF2.0 staat het logo links en derestvan de site in het midden... ik weet niet of je het zo bedoeld hebt...

Stephanie draaide inderdaad ook onder DJ Nasty, maar vanwege rechten op die naam doet ze dat nu niet meer geloof ik. Ben benieuwd of diezelfde mensen achter Daniel aan gaan Winking my eye
Let the BASS be louder
NIekh    posted on 10-04-2007 17:26
kijk ik nu verkeerd of staan die cdj 800's in spiegelbeeld :P
Yorick    posted on 10-04-2007 17:39

Discography

bla bla djnasty's discography blabla
haha geweldig
je jongen gebruikt alleen maar efx:P als je ze video kijkt:p Word er helemaal knetter van
 veder ziet het er wel strak uitHappy, laughing
Julemac    posted on 10-04-2007 17:41
haha idd in spiegelbeeld, beetje Chuckie style met die pioneers
die demo's zijn wel relaxed op zich.
Strakke site verder
tairip    posted on 10-04-2007 17:53
Sjezus word hij er niet moe van dat hij steeds die echo effect gebruikt?
Lead    posted on 10-04-2007 18:02
Ik zag nu pas het filmpje...

Jeetje, heb je een DJM-800 gebruik je alleen de echo
Let the BASS be louder
Stephanie    posted on 10-04-2007 18:02
Poster: Lead
Stephanie draaide inderdaad ook onder DJ Nasty, maar vanwege rechten op die naam doet ze dat nu niet meer geloof ik. Ben benieuwd of diezelfde mensen achter Daniel aan gaan Winking my eye

Klopt.....is trouwens wel in goed overleg met de amerikaanse Nasty gegaan. Had met een publicatie aldaar te maken.
Maar benieuwd inderdaad of je er ook last mee krijgt. Heb trouwens de domeinnaam zonder streepje nog wel voor je in de aanbieding Happy, laughing
patrick-allen    posted on 10-04-2007 18:35
Poster: Stephanie

Klopt.....is trouwens wel in goed overleg met de amerikaanse Nasty gegaan. Had met een publicatie aldaar te maken.
Maar benieuwd inderdaad of je er ook last mee krijgt. Heb trouwens de domeinnaam zonder streepje nog wel voor je in de aanbieding Happy, laughing

Ik ben benieuwd hoe dat met mij later gaat, hoop geen last te krijgen omdat ik de naam Allen gebruik. Je hebt die zangeres genaamd Lilly Allen en er was een acteur genaamd Patrick Allen (maar later bleek als 3de en 4de naam) maar de is overleden in 2006, dus daar heb ik geen last van hahaha.

Ik doelde op Stephanie ja,
Ik ken Stephanie van djforum.nl en ga daar onder mijnn oude naam DjMcPat Maarrrr ik kom daar nooit meer.
Jer-E    posted on 10-04-2007 18:58

mja echo is zun zun favo efx maar als je goed luisterd gebruikt hij er ook meer maar wat vinden jullie van zijn draai styl Confused??
sjefkuh    posted on 10-04-2007 19:10
mooie site,, alleen het is jammer dat alle links boven in het menu in een ander venster worden geopend.
dj-nick    posted on 10-04-2007 19:16
ik vind zijn styl echt geweldig
hij draaide ook na mij in Alcazar echt gelaxt en idd wat iedereen
zegt beetje Chuckie style heel snel mixen.
tairip    posted on 10-04-2007 19:28
Poster: Jer-E

mja echo is zun zun favo efx maar als je goed luisterd gebruikt hij er ook meer maar wat vinden jullie van zijn draai styl Confused??

Ja de crush een keer en de flanger... nie echt bijzonder om eerlijk te zijn! Waarschijnlijk is voor so'n promo filmpje alles al zo'n beetje voor gepitched of van dezelfde BPM. Hij doet het wel leuk, alleen een effect is een toevoeging en niet het hoofdingredient.
patrick-allen    posted on 10-04-2007 19:44
Poster: Jer-E

Hij weet de funties goed te vinden, wat zijn stijl betreft; die vind ik vrij druk.
Laidback    posted on 10-04-2007 19:50
mooie site hoor :D !!

meteen al een request..

in de 3e Demonstratie zit een Mashup van ,m "Lady's Lets Go,, Perfect Exceeder, en een lekkere beat eronder.. van wie is die. en hoe kom ik eraan :P ?

Gr.. laidback
Jer-E    posted on 10-04-2007 20:11
hahaha

grooveanatics mash up hoe kom je eraan my msn vragen
ik heb hem namelijk gemixt same met  nasty (A) Winking my eye
en heb hem op mun pc staan en ruilen voor een exclusieve van jou
:D

voeg me maar toe adres_van_jerry@hot
MartinDuncan    posted on 10-04-2007 20:12
als ik in een discotheek sta is dit niet waar ik op l;os ga denk ik, iedere dertig seconden een nieuw nummer is leuk op de radio en voor 10 minuten maar niet 1 uur lang denk ik, leuk dat hij het kan zo dat wel.
Jer-E    posted on 11-04-2007 09:41
njah hijs ook officeel een r&b dj en gaat tegenwoordig meer over op eclectic en house.
Devotion    posted on 11-04-2007 09:47

LOL!!! Bitcrusher en flanger er naast... snif! Ik mis de delay, werkt veel mooier op house dan echo (vind ik).
Lead    posted on 11-04-2007 10:18
Maaruh, deze thread gaat over de website en niet het gebruik van de effecten (alhoewel ik me ook heb laten verleiden om offtopic te reageren Winking my eye )
Let the BASS be louder
Jer-E    posted on 11-04-2007 10:47
hahaha :P
idd on topic (A) gheghe :P

68 Users online: 8 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 310
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.562