hoeveel platen koop je per maand (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djfuse    posted on 10-04-2007 11:17
ik koop gemiddeld 10 platen per maanden en wou weten of dat weinig was?

What do you think about hoeveel platen koop je per maand ??

Vote :   
rob1n    posted on 19-04-2007 11:54
ik denk dat het toch zeker wel mee te maken heeft met op welk niveau je draait. Als je een vaste avond hebt in een club, of gewoon veel draait, kan je er ook meer geld in investeren, omdat het dan ook wat opleverd. Als je gewoon een bedroom-dj bent heb je veel minder geld uit te geven, omdat het behalve plezier, niks oplevert.
djmamo    posted on 19-04-2007 21:48
Poster: Illusion

Jah, je moet je platen ook bij een officiele platendealer kopen en niet bij de Gamma.

Ik wil wel eens weten wie er 50 tot 60 platen per maand kopen. Dan mogen er toch ook wel 50 tot 60 releases zijn per maand. Ik denk niet dat er veel zijn die hier bijhoren.

Ligt er natuurlijk ook aan wat voor muziekstijl je hebt.
:::Edit:::
(ik draai geen klassiek)

als je dit topic door had gelezen dan had je gezien dat er toch nog best wel wat zijn die 50/60 platen per maand kopen.

en ik ben daar 1 van.

ik heb natuurlijk ook wel maanden dat ik minder koop, maar ook maanden zoals februari /maart met carnaval dan koop ik veel meer.

maar gemiddeld 50/60 platen per maand.

en heb er mijn bonnetjes op na gekeken, oke ik draai dan ook redelijk all-round.

draai in clubs, en dan echte clubs en dan draai ik dus house/electro en ik draai ook gewoon in cafe's lekker allround top 40 en nederlands talig. en binnenkort heb ik een boeking voor 800 personen en dan moet ik hardstyle draaien.

en ja dat moet ik allemaal wel bij houden. koop ook alleen maar de echte hits die je moet hebben, anders is het niet te doen.
house/electro haal ik van beatpoort dus daar zit het meeste nieuwe/experimentele.

Oke het is wel zo dat ik veel draai, eigenlijk elk weekend van vrijdag t/m zondag en dan verdien ik ook goed, dus die 50/60 singels per maand is maar een kleine investering die ik veelvuldig terug krijg.

en wat heeft de gamma ernu weer mee te maken?

zo zie je maar dat er toch wel mensen zijn die er zoveel kopen of krijgen die zijn er ook nog
www.moonentertainment.nl
DrMando    posted on 20-04-2007 12:23
Ik heb het makkelijk, draai nu een jaar met platen, discogs says 307 in mijn lijst, is een kleine 30 platen gemiddeld per maand,

maar dus ook soms is 60 soms maar 10 ...

hangt vanaf welke muziek er op markt komt en of er 2de hands goeie deals zijn voor goeie oudere platen die ik nog niet had

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

370 Users online: 47 Guests (323 Unknown)
Pages generated today : 5.634
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.646