[centraal] Dit zou handig zijn bij deze site.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

patrick-allen    posted on 09-04-2007 23:49
De mogelijkheid of topics in een volglijst te stoppen.
Zo kan je een eigen toic   en andere makkelijker volgen.
Probleem opgelost

Misschien zijn er meer mensen met een idee?

What do you think about [centraal] Dit zou handig zijn bij deze site. ??

Vote :   

ccc    posted on 09-04-2007 23:51
Bedoel je zoiets dat je je abboneert op een topic en je krijgt dan een e-mail als er gereageert is?

Wat geloof ik wel mogelijk is, is een topic markeren.
ftheworld    posted on 09-04-2007 23:52
je kunt bij my profile aanpassen welke topics je op de hoofdpagina zet en ook bij my profile kun je kijken naar de topics die je het laatst geopend hebt of op gereageerd

patrick-allen    posted on 10-04-2007 00:16
Poster: ccc
Bedoel je zoiets dat je je abboneert op een topic en je krijgt dan een e-mail als er gereageert is?

Wat geloof ik wel mogelijk is, is een topic markeren.

Dit zie ik niet, wel dat wat ftheworld zegt.
Dj_Danny    posted on 10-04-2007 00:18
Een "bookmark topic" functie... althans zo heet het op een andere website. Je kunt daarin het lijstje opvragen wat je hebt op geslagen, bijvoorbeeld topics waarin je hebt gereageerd, of waar je steeds in wil kijken.
Cyspoz    posted on 10-04-2007 07:58
Poster: Dj_Danny
Een "bookmark topic" functie... althans zo heet het op een andere website. Je kunt daarin het lijstje opvragen wat je hebt op geslagen, bijvoorbeeld topics waarin je hebt gereageerd, of waar je steeds in wil kijken.

Die heeft deze site al. Op het forum kun je topics markeren. Echter is deze functionaliteit tijdelijk uit de lucht, zie ook het bug report topic hiervoor.
RenéKuppens    posted on 10-04-2007 11:39
Ik vind wel dat je het heel moeilijk omschrijft.

Ik snap niet goed wat je probleem is
We hebben hier RSS Feeds
We hebben hier Marked Topics
We hebben hier een optie om te kijken waar je op gereageerd hebt. (7,31,365 dagen)
en we hebben hier de instelling om alleen die topics te kunnen zien die je wilt zien.

Wat mis je dan...
Cyspoz    posted on 10-04-2007 11:49
En als aanvulling op Dj-RK hebben we ook nog de overview functie.
patrick-allen    posted on 11-04-2007 17:37
Je hebt gelijk, ben hier nog niet zo lang en nu snap ik hoe het werkt...nu kan dit topic worden gebruikt voor andere ideeën misschien.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

250 Users online: 132 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 81.046
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.083