Ableton probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 09-04-2007 19:12
Ik ben sinds enkele dagen met ableton in de weer.
Maar als ik me koptelefoon in mijn laptop stop gebeurd er niets. Het geluid van de speakers valt wel weg, maar er komt niks door de koptelefoon.

Doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?
Play that funky music white boy....

What do you think about Ableton probleem ??

Vote :   

sjefkuh    posted on 09-04-2007 20:28
Heb je toevallig Windows Vista? Ik kreeg eerst ook geen geluid in ableton sinds ik vista op de computer had. Je moet eens kijken bij [Options, Preferences, Audio]. Mischien dat daar iets fout ingesteld staat. Was bij mij namelijk ook:P
Sandr    posted on 09-04-2007 20:29
Nee ik heb geen vista, maar ik merk nu dat ik ook geen geluid kreeg toen ik een nummer wilde luisteren met de windows media player.
Maar ik kan het probleem zo snel niet ontdekken.
Play that funky music white boy....
dutchman    posted on 09-04-2007 20:31
dan ligt het waarschijnelijk aan je laptop...hij maakt denk ik de conectie niet meer goed
Cyspoz    posted on 10-04-2007 07:56
Sommige laptops hebben een apparte volume regelaar voor de koptelefoon uitgang. Check even in de Volume Control die je via dat icoontje in je Systray (Rechts Onder) kan benaderen.
RenéKuppens    posted on 10-04-2007 11:33
Je moet eens kijken bij Line out en volumeregeling het kan zijn dat hij een van deze 2 op dempen zet had ik ook maar die kun je gewoon weer van dempen af halen...

This is an old Topic

No new postings for 6.726 days.
 Post CommentThat would be 224.2 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

103 Users online: 62 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 2.679
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.349.457