Poster: Sammow
een tracklist zou wel leuk zijn :p
Poster: Dj-RK
Hij doet het niet
Ik wou wel een keer een Virtual Dj Setje horen.
Ben je ook nog van plan een 'echte' booth aan te schaffen.
Edit:
DOM DOM zie nu dat het toppic over die alles in een booth voor €350,- van joui was
Poster: the-melody
maak er even een clickable vanLINK
Hij komt bij mij binnen
EDIT: ik zie dat je het al gedaan hebt
Poster: JasperVC
Geef even jullie mening. Er zit wel storing op omdat het met men oude hercules dj console gedaan is
En met virtual DJ
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/=E9836E92
Tracklist:
DJ Coone - Jumpstyle vibes
Da Hustlerz - Just can't Stop
Dj Fox & Chicago Zone - Against a melody
Dj Pat B - R&B Sux
DJ Furax - Big Orgus
Dj W4cko & Cartesis - Digital Pulse (Original Mix)
Dj Coone - The Return
Da Hustlerz - Just can't Stop (ksnap niet waarom ik dit 2 keer gebruikt heb)
DJ Coone - Cracked
THX - 20th Century Fox Theme (als afsluiter)
Poster: Bastian
Voor een eerste jump mix zien de titels er nog niet slecht uit (yes! deze keer eens geen frozen flame:D), dat je dit met virtual dj hebt opgenomen, daar knap ik wel op af maarja dat is bij elke 'dj' die met dat programma mixt.
Die afsluiter zou ik juist in het begin doen, klinkt veel beter!
En ik snap ook al helemaal niet waarom die just can't stop er 2 maal in zit:P
Poster: NIekh
Er zitten leuke overgangen in maar is niet helemaal vlekkeloos
maar dat kan je ook niet verwachten van een eerste virtual dj setje
voor derest wel leuk nummertje
Poster: the-melody
Bij jumpstyle vibes wil je iets doen, je bedoelt het goed maar je pitch loopt niet gelijk en dat verkloot wat het idee dat je deed met die vocal. Je overgang vind ik ook niet echt gepaste moment, qua pitchen loopt die dan weer wel goed naar mijn mening.
Je overgang naar just a melody is wel mooi gedaan, niks op aan te merken.
Naar r&b sux loopt de pitch weer niet gelijk. Je bedoelt het ook weer goed maar het is het beatmatchen heDat komt wel goed, ik hoor trouwens nog just a melody op de achtergrond. Direct affaden de volgende keer
Die furax noemt ik persoonlijk geen jump, veels te licht. De overgang daarnaar is wel goed, enkel jammer van de 2 melodiën die door elkaar lopen, r&b sux had ik ook direct afgefade wanneer je hem naar beneden deed.
De overgang derachter ook hetzelfde: 2 melodiën door elkaar, dat klinkt nietTrouwens leuke remix van Digital Pulse. Naar the return hoor ik ook dat de pitch niet gelijk loopt
Dan komt het nummer dat je gebruikte voor de 2de keer, ook weer dubbele beat
. Let trouwens ook op je EQ
die staat ook niet helemaal goed qua bas.
De overgang naar cracked vind ik dan weer wel goed gaan, erin gemixt hoe die hoortEnkel hoor ik op een bepaald moment 2 stemmen over elkaar, probeer dat te vermijden.
Laatste overgang kon de pitch net nog ietsje beter.
7/10.
Blijf oefenen op beatmatchen en het lukt wel. Ik had trouwens die outro als begin genomenNaar mijn mening mag het ook meer knallen. Luister eens een Jump mixje van het lid Bastian, zo hoort jump gemixt worden en ik zou ze zeker aanraden voor als je wilt beginnen met draaien
Poster: Bastian
waarom post je deze mix eigenlijk?:P
maak gewoon een nieuwe die (iets) beter is want dit slaat nergens op, sorry hoor maar zo vind ik het