Patrick Allens website (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

patrick-allen    posted on 08-04-2007 21:15
Hoi!!!!

http://www.patrick-allen.nl is mijn eigen website die ik helemaal zelf heb gemaakt met NetObjects Fusion (megatip)

Ik hoor graag jullie mening.

What do you think about Patrick Allens website ??

Vote :   

patrick-allen    posted on 10-04-2007 18:30
Poster: Stephanie
Wat betreft de tekst op je site, in het ene hoofdstuk spreek je over jezelf in de 3e persoon (Patrick doet dit en dat), in een ander hoofdstuk schrijf je in de 1e persoon (ik doe dit en dat)...... Staat een beetje schizofreen Happy, laughing

Haha, Ja ik vind die teksten schrijven soms lastig :S

EDIT: Ik zie wat je bedoelt, bij info schrijf ik in 3e en bij nieuws in 1e.
Nieuws schrijf ik bewust in 1e persoon want dat is leuk en persoonlijk.
Ja bij info kan ik eventueel ook iets maken in 1e persoon maar dat vind ik moeilijker bij info.
patrick-allen    posted on 13-04-2007 09:23
Poster: the-melody
Als ik echt eerlijk mag zijn vind ik het niks, als ik een drive-in show/dj zoek en ik kom op deze site terecht klik ik hem direct weg en vraag ik mij af of de dj 9 jaar oud is. De site is veel te speels en veel te kinderlijk, teveel blauwe kleurtjes en de button's vind ik ook niks. Ook als ik bij pictures ging kijken liep me firefox vast, of dat ligt aan je site of dat ligt aan me browser. Ik weet het niet maar maakt iig ook geen goede indruk. Gebruiksvriendelijk is hij wel en overzichtelijk ook. Ik zou hem iets profi'er maken en dan ga je al een pak verder staanHappy, laughing

Bij mij doend e foto's het wel in firefox dus het ligt aan jou browser, ik IE heb je no trouble
Nvie    posted on 13-04-2007 16:08
IE is gewoon een ramp als je eenmaal aan firefox gezeten hebt! Verder wil ik even zeggen dat er alleen maar opbouwende kritiek gegeven wordt. Het zijn tips, en ik vind niet dat je gelijk in de verdediging moet schieten. Je geeft mij een beetje de indruk dat je het allemaal wel best vind, en er niets aan wilt doen namelijk Winking my eye
Devotion    posted on 13-04-2007 18:03
Nog bedankt voor je reactie in mijn gastenboek! Zal het ook meteen retourneren. Ik snap wat je bedoeling is met de lay-out, maar ik mis een zekere cohesie. Je zou de site kunnen importeren in Dreamweaver o.i.d. en een beetje gaan stoeien met de lay-out. Wat ikzelf erg storend vind is dat je boven én onder de menubar hebt zitten. Die boven zitten werken lekker, maar onder gooit alles in een apart venster open. Kijk ook eens op sites van andere apres-ski dj's en feesttenten om inspiratie op te doen. 't Begin is er in ieder geval wel.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

59 Users online: 20 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 1.525
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.555.777