Poster: Nvie
Ik vind hem qua uitstraling vrij onpersoonlijk. Er spreekt niets uit over wat je doet, wie je bent. De koppen vind ik persoonlijk veel te groot. De kleurstelling is wel grappig maar niet je-van-het.
Ik zou als ik jou was is wat gaan experimenteren met het een en ander. Stop een beetje artwork in je site, maak het menu wat overzichtelijker en maak je site specifiek voor wat je doet (als je er nu 'Doedelzakvereniging' boven zou zetten zou het ook kunnen, bij wijze van spreken).
Poster: dutchman
ik zal ff mijn mening geven...
het ziet er een beetje kinderlijk uit...heeft nog niet echt een pro uitstraling...maar daar kan uiteraard aan gewerkt worden
ik wil mun site eigenlijk laten maken door een bedrijf...dan weet ik crk dat die pro is:p
Poster: JasperVC
Leuk programma, ben het nu aant downloaden. Zal u men creatie dan eens tonen als ik klaar ben
Maar zet uwe site ke int midden.
En ander lettertype, en andere menubalk. n veel te veel prullen onderaan en bovenaan.
Gwn wat aan veranderen en komt goed
Poster: the-melody
Als ik echt eerlijk mag zijn vind ik het niks, als ik een drive-in show/dj zoek en ik kom op deze site terecht klik ik hem direct weg en vraag ik mij af of de dj 9 jaar oud is. De site is veel te speels en veel te kinderlijk, teveel blauwe kleurtjes en de button's vind ik ook niks. Ook als ik bij pictures ging kijken liep me firefox vast, of dat ligt aan je site of dat ligt aan me browser. Ik weet het niet maar maakt iig ook geen goede indruk. Gebruiksvriendelijk is hij wel en overzichtelijk ook. Ik zou hem iets profi'er maken en dan ga je al een pak verder staan
Poster: Dj-RK
Ik vind het uiterlijk meer een een Carnavals site alles zo vel en zo niet 'DJ' Het is mooi gemaakt maar ik vind dit eerder een site voor een carnavals groep of een speeltuin. Beetje te fel allemaal.
Poster: ccc
Ik vind het een redelijk mooie website.
Wel zou ik zoals boven is aangegeven je website in het midden plaatsen.
Wat je ook moet doen is dat statestieken logo weghalen. Het is gewoon lelijk. Gebruik het alleen voorjezelf en val bezoekers er niet mee lastig vind ik :P.
Ook zou ik alles in het gehaal kleiner maken. Kleinere logo's.
Want het is echt ERG groot. Als je het verkleint komt wordt het geheel kleiner en hoeft men ook niet meer naar beneden te scrollen. En het geeft meer overzicht.
Zelf werk ik ook met NetObject. Ik vind het een erg fijn programma.
Poster: patrick-allen
Het is misschien feller dan andere dj sites maar niet onleesbaar toch?
En ik ben Apressk/feest allround dj de site is lekkr vrolijk dus :P
Hij is anders dan andere dj sites, dat is ook de bedoeling.
Poster: patrick-allen
Heb hem gezien.
Strak en simpe lHet leuke van NetObjects vind ik juist dat je, als je handig bent met ontwerpen, volledig je gang kan gaan. En ook als je geen verstand hebt van HTML