Patrick Allens website (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

patrick-allen    posted on 08-04-2007 21:15
Hoi!!!!

http://www.patrick-allen.nl is mijn eigen website die ik helemaal zelf heb gemaakt met NetObjects Fusion (megatip)

Ik hoor graag jullie mening.

What do you think about Patrick Allens website ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 08-04-2007 21:25
ik vind wel mooi.

ik vind die schaduw rond je frame (die gele rand) echt heel erg professioneel overkomen.

maar ik heb ook wat tips

- ik vind dat blauw wel heeeeeeeeeeel erg fel. ik zou wat gaan expermintenteren (of hoe je het schrijft) met wat donderder blauw maar voor de rest heel mooi hoor.
Nvie    posted on 08-04-2007 21:34
Ik vind hem qua uitstraling vrij onpersoonlijk. Er spreekt niets uit over wat je doet, wie je bent. De koppen vind ik persoonlijk veel te groot. De kleurstelling is wel grappig maar niet je-van-het.

Ik zou als ik jou was is wat gaan experimenteren met het een en ander. Stop een beetje artwork in je site, maak het menu wat overzichtelijker en maak je site specifiek voor wat je doet (als je er nu 'Doedelzakvereniging' boven zou zetten zou het ook kunnen, bij wijze van spreken).
patrick-allen    posted on 08-04-2007 21:41
Poster: Nvie
Ik vind hem qua uitstraling vrij onpersoonlijk. Er spreekt niets uit over wat je doet, wie je bent. De koppen vind ik persoonlijk veel te groot. De kleurstelling is wel grappig maar niet je-van-het.

Ik zou als ik jou was is wat gaan experimenteren met het een en ander. Stop een beetje artwork in je site, maak het menu wat overzichtelijker en maak je site specifiek voor wat je doet (als je er nu 'Doedelzakvereniging' boven zou zetten zou het ook kunnen, bij wijze van spreken).

Ik snap wat je bedoelt met dat onpersoonlijk, er staat bijvoorbeeld geen biografie bij. Die stond wel op me vorige site maar ik heb ervoor gekozen om dat te laten vallen. Mijn bio is niet echt ng op dj gebied.

En ik doe meer dan dj'en want ik ben ook MC/host, Maar dit kan je toch zien bij info??
patrick-allen    posted on 08-04-2007 21:42
Verder ben ik ook nooit tevreden hoor met mijn sites maar tot nu toe is dit de beste, ik ben ook niet blij met de info pagina en het "verkoop praatje" maar ik heb even geen leuker alternatief.
Lukaz    posted on 08-04-2007 21:46
Ik denk dat Nvie meer doelt op de lay-out van de site zelf, niet zozeer de text maar je fantasie
Nvie    posted on 08-04-2007 21:46
Ik had het over de lay-out. Welk element in je lay out wijst op wat je doet? Ik vind het vrij onpersoonlijk namelijk: blauwe kadertjes met een randje eromheen. Daarom gaf ik een suggestie om iets meer met artwork te gaan doen: probeer wat persoonlijke elementen in je lay out te brengen.
Lukaz    posted on 08-04-2007 21:47
je las de reactie ook net zag ik Winking my eye
patrick-allen    posted on 08-04-2007 22:05
Aaah ik snap het.

PS: Stond net een boze smiley boven maar die bedoelde ik niet hoor. zie dat hier andere tekens gebruikt worden.
dutchman    posted on 08-04-2007 22:15
ik zal ff mijn mening geven...

het ziet er een beetje kinderlijk uit...heeft nog niet echt een pro uitstraling...maar daar kan uiteraard aan gewerkt worden
ik wil mun site eigenlijk laten maken door een bedrijf...dan weet ik crk dat die pro is:p
patrick-allen    posted on 09-04-2007 01:06
Poster: dutchman
ik zal ff mijn mening geven...

het ziet er een beetje kinderlijk uit...heeft nog niet echt een pro uitstraling...maar daar kan uiteraard aan gewerkt worden
ik wil mun site eigenlijk laten maken door een bedrijf...dan weet ik crk dat die pro is:p

Ik ben een allround/feest/apresski dj en ik vind dat ik doormiddelvan deze vrolijke kleurtjes dat heel erg benadruk, ikvermijd kleuren zoals wit zwart en grijs.

En tja ik heb deze site zelf gebouwd, ben nog lerende. Maar hij voldoet aan mijn eisen, als ik een site maak voor jou bijvoorbeeld dan voldoet hij aan die van jou Winking my eye
OneSixty    posted on 09-04-2007 01:16
ik vind het wel een zeer mooie site hoor. (met in het achterhoofd dat hij hem helemaal zelf gemaakt heeft)

hij heeft  natuurlijk wel veel grote toetsen en ronde vormen gebruikt , en dat geeft al gouw een kinderlijk uiterlijk. maar dit maakt het juist overzichtelijk en erg gebruiksvriendelijk.
the-melody    posted on 09-04-2007 10:29
Als ik echt eerlijk mag zijn vind ik het niks, als ik een drive-in show/dj zoek en ik kom op deze site terecht klik ik hem direct weg en vraag ik mij af of de dj 9 jaar oud is. De site is veel te speels en veel te kinderlijk, teveel blauwe kleurtjes en de button's vind ik ook niks. Ook als ik bij pictures ging kijken liep me firefox vast, of dat ligt aan je site of dat ligt aan me browser. Ik weet het niet maar maakt iig ook geen goede indruk. Gebruiksvriendelijk is hij wel en overzichtelijk ook. Ik zou hem iets profi'er maken en dan ga je al een pak verder staanHappy, laughing
JasperVC    posted on 09-04-2007 11:26
Leuk programma, ben het nu aant downloaden. Zal u men creatie dan eens tonen als ik klaar ben

Maar zet uwe site ke int midden.
En ander lettertype, en andere menubalk. n veel te veel prullen onderaan en bovenaan.
Gwn wat aan veranderen en komt goed
dutchman    posted on 09-04-2007 12:35
Poster: JasperVC
Leuk programma, ben het nu aant downloaden. Zal u men creatie dan eens tonen als ik klaar ben

Maar zet uwe site ke int midden.
En ander lettertype, en andere menubalk. n veel te veel prullen onderaan en bovenaan.
Gwn wat aan veranderen en komt goed

ABN praten aub
patrick-allen    posted on 09-04-2007 13:00
Poster: the-melody
Als ik echt eerlijk mag zijn vind ik het niks, als ik een drive-in show/dj zoek en ik kom op deze site terecht klik ik hem direct weg en vraag ik mij af of de dj 9 jaar oud is. De site is veel te speels en veel te kinderlijk, teveel blauwe kleurtjes en de button's vind ik ook niks. Ook als ik bij pictures ging kijken liep me firefox vast, of dat ligt aan je site of dat ligt aan me browser. Ik weet het niet maar maakt iig ook geen goede indruk. Gebruiksvriendelijk is hij wel en overzichtelijk ook. Ik zou hem iets profi'er maken en dan ga je al een pak verder staanHappy, laughing

Aaj, zal het uitzoeken waar dat aan ligt, en ach wel mooi niet mooi. als je mijn vorige site had gezien vind je deze wel een stuk mooier.
Nvie    posted on 09-04-2007 17:56
Jep, maar die heeft men niet gezien, en een groot deel van je potentiële klanten ook niet denk ik Winking my eye
RenéKuppens    posted on 09-04-2007 18:01
Ik vind het uiterlijk meer een een Carnavals site alles zo vel en zo niet 'DJ' Het is mooi gemaakt maar ik vind dit eerder een site voor een carnavals groep of een speeltuin. Beetje te fel allemaal.
patrick-allen    posted on 09-04-2007 21:03
Poster: Dj-RK
Ik vind het uiterlijk meer een een Carnavals site alles zo vel en zo niet 'DJ' Het is mooi gemaakt maar ik vind dit eerder een site voor een carnavals groep of een speeltuin. Beetje te fel allemaal.

Het is misschien feller dan andere dj sites maar niet onleesbaar toch?

En ik ben Apressk/feest allround dj de site is lekkr vrolijk dus :P
Hij is anders dan andere dj sites, dat is ook de bedoeling.
ccc    posted on 09-04-2007 23:50
Ik vind het een redelijk mooie website.
Wel zou ik zoals boven is aangegeven je website in het midden plaatsen.
Wat je ook moet doen is dat statestieken logo weghalen. Het is gewoon lelijk. Gebruik het alleen voorjezelf en val bezoekers er niet mee lastig vind ik :P.

Ook zou ik alles in het gehaal kleiner maken. Kleinere logo's.
Want het is echt ERG groot. Als je het verkleint komt wordt het geheel kleiner en hoeft men ook niet meer naar beneden te scrollen. En het geeft meer overzicht.

Zelf werk ik ook met NetObject. Ik vind het een erg fijn programma.
patrick-allen    posted on 10-04-2007 00:24
Poster: ccc
Ik vind het een redelijk mooie website.
Wel zou ik zoals boven is aangegeven je website in het midden plaatsen.
Wat je ook moet doen is dat statestieken logo weghalen. Het is gewoon lelijk. Gebruik het alleen voorjezelf en val bezoekers er niet mee lastig vind ik :P.

Ook zou ik alles in het gehaal kleiner maken. Kleinere logo's.
Want het is echt ERG groot. Als je het verkleint komt wordt het geheel kleiner en hoeft men ook niet meer naar beneden te scrollen. En het geeft meer overzicht.

Zelf werk ik ook met NetObject. Ik vind het een erg fijn programma.

Ja dat plaatje, moet dat niet blijven staan? straks werkt de teller niet mer misschien. Hij stoord mij niet maar misschien omdat ik er juist op klik :P

Maar jij bent nu een site aan het bouwen of heb je een link?
Ik heb versie 10 moet hem alleen nog installeren maar ik werk nu met 8.

Heb je een link naar jou site?
ccc    posted on 10-04-2007 00:41

Ik wil hem je best e-mailen.

Edit:

Ik heb em je gemaild.
patrick-allen    posted on 10-04-2007 11:35
Heb hem gezien.

Strak en simpe l  Het leuke van NetObjects vind ik juist dat je, als je handig bent met ontwerpen, volledig je gang kan gaan. En ook als je geen verstand hebt van HTML
RenéKuppens    posted on 10-04-2007 11:44
Poster: patrick-allen

Het is misschien feller dan andere dj sites maar niet onleesbaar toch?

En ik ben Apressk/feest allround dj de site is lekkr vrolijk dus :P
Hij is anders dan andere dj sites, dat is ook de bedoeling.

Oke dan kan ik het me wel indenken dat het zo vrolijk is.
Stephanie    posted on 10-04-2007 18:09
Wat betreft de tekst op je site, in het ene hoofdstuk spreek je over jezelf in de 3e persoon (Patrick doet dit en dat), in een ander hoofdstuk schrijf je in de 1e persoon (ik doe dit en dat)...... Staat een beetje schizofreen Happy, laughing
ccc    posted on 10-04-2007 18:15
Poster: patrick-allen
Heb hem gezien.

Strak en simpe l Het leuke van NetObjects vind ik juist dat je, als je handig bent met ontwerpen, volledig je gang kan gaan. En ook als je geen verstand hebt van HTML

Ja dat is waar.  Ik heb het vooral gekozen omdat mijn vader er nu de updates mee kan doen. Als hij teveel moet gaan leren kost hem dat teveel tijd en dat was geen oplossing, maar bij NetObject hoefde hij niet veel te leren.
Het enige nadeel is dat hij er soms een puinhoop van maakt en soms niet op de layout let, zoals je nu ziet. :P

49 Users online: 3 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 1.280
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.555.532