Hello my name is BizarBAR and i'm a...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BizarBAR    posted on 21-12-2004 17:26
Hallo mensen, Ik kwam toevallig op deze site door een filmpje over de vergelijkingen van de bekende cd spelers. Maar dit is een gave site dus zal me eerst netjes voorstellen voordat ik hier ga posten...

Nou ben barry 20 jaar oud en kom uit gouda. ik draai al vanaf mijn 13e begonnen met een dubbel cd spelertje uit de via via. draaien ging toen nog voor geen meter maarjaHappy, laughing toen ben ik een drive in begonnen die ik nog steeds heb en daar draai ik nog regelmatig mee.

De apparatuur is in de loop der jaren ook wel redelijk vernieuwd.

Huidige setup bestaat uit:

1 pioneer dmj-600
2 technics sl-1210 m5g
2 pioneer cdj-1000
korg kaos pad 2

Sinds een paar maanden ben ik weer serieus met vinyl gaan draaien. mijn style is funky house, latin, groove... en als ik voor de drive in show draai is het vaak all round... Mede drive in dj's herkennen de lange avonden welHappy, laughing

En in februari ben ik van plan een opleiding bij SAE te gaan volgen om het produceren wat beter onder de knie te krijgen... En dan hopen dat ik een beetje bekender kan worden in de style die ik nu draai Nou dit was het dan wel vond het eigenlijk al een iets te lang verhaal je maar je moet wat heHappy, laughing

Alvast fijne kerst mensen

Groeten Barry
User edit by Lead on 21-12-2004 @ 19:01:43 (9%)

What do you think about Hello my name is BizarBAR and i'm a... ??

Vote :   

BizarBAR    posted on 21-12-2004 17:27
ik heb toch vaak genoeg enter gebruikt maar alles staat achter elkaarHappy, laughing
Lead    posted on 21-12-2004 19:00

Hi BizarBAR,

Welcome op het DJ-Resource.... Winking my eye

Die enters komt waarschijnlijk omdat je geen IE gebruikt om te browsen, de WYSIWYG editor werkt alleen op IE, daar komt volgende week waarschijnlijk verandering in. Ik heb het aangepast voor je.

Let the BASS be louder
BizarBAR    posted on 22-12-2004 11:48
haha thanks. Klopt inderdaad ik heb mozilla
TheSupercrab    posted on 22-12-2004 12:32
hey, een mooie set up Happy, laughing

Basrose    posted on 02-01-2005 18:44
hey barman jij ook hier :D

This is an old Topic

No new postings for 7.573 days.
 Post CommentThat would be 252.4 months
or a whopping 20.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

239 Users online: 39 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 82.846
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.849.964