Poster: DJ_IVI-R
maar 1 equalizer? lijkt me niet echt handig om mee te werken
ziet er in feite maar heel simpel uit.. beter ff doorsparen om iets beter materiaal te kopen.. de merken uit de lagere middenklasse hebben tegenwoordig ook betaalbare cd spelers en mengpanelen hoor.. denk maar aan reloop, gemini, numark enzovoort
Poster: bramv
je kan beter alles los kopen.
los mengpaneel
losse cd-spelers.
daar heb je denk ik veel meer plezier van.
en als je dan ooit een nieuw mengpaneel wil bijv.
dan kan je dat vervangen. maar bij dit geval niet
Poster: greup
Een EQ is een toonregeling. Iets wat absoluut een must is.
Dit soort toestelen als dat jij aandraagt zijn vaak rommel dingen die er leuker uitzien dan ze zijn. Waarschijnlijk is bij dit toestel nog niet eens de direct play inorde. Daardoor start een nummer niet direct als je op play druk, en is mixen dus niet mogelijk..
350 euro is echt heel weinig.
Zoek naar een simpel mengpaneel, iets in de trent van een JB beat 4, en zoek naar een dubbele cd-speler. (los wordt te duur)
Voor 350 euro weet ik niet of het mogelijk is om iets fatsoenlijks in huis te halen..
Lees ook eens even andere topics, er zijn een hoop topics over mensen met het zelfde probleem in het ROOKIE forum.
Succes
Poster: PatrickBeuken
Ik zie niet in waarom de prijzen door een beurs zouden dalen...
3 maanden is toch net niks? Er zijn genoeg mensen die na een jaar nog niet genoeg geld hebben voor een nette dj-set. Als je echt dj wilt worden heb je er ook wat voor over.
Poster: Twello
als ik jou was zou ik gewoon ff op marktplaats kijken...
trouwens waar staat vc in je naam voor?
Poster: djprozei
maar als je echt ieys wil gaan kopen mijn advies is:
JB-Systems MX 4 MKII € 159,00
2x DAP TL-500 € 89,00
SynQ HPS-1 PRO € 44,00
ben je totaal 381 euro kwijt.
het mengpaneel ken je tijd mee vooruit als je hem goed afdekt na t draaien
leg er een handoek overheen om stof en andere dingen in de faders te voorkomen.
cd-spelers zitten alle basic dingen op.
en deze zou je later als je toch meer en beter wilt kunnen vervangen voor betere cd-spelers.
en de kop telefoon is een leuk basic dj hoofdtelefoon.
leuk voor beginners ga niet lager als dit.
een hoofdtelefoon bij een dj is heel vaak in beweging en hoofdtelefoons van de lokale audio/video winkel zijn hier niet voor gemaakt
met dit setje heb je iig iets om mee te beginnen
Poster: PatrickBeuken
Waarom wil je een bpm mixer? Ik denk dat je dat juist niet moet nemen.
Poster: JasperVCOmdat je het tempo moet leren afstellen op je gehoor en niet via meters werken.
Waarom..
Een beetje uitleg
Poster: the-melody
Omdat je het tempo moet leren afstellen op je gehoor en niet via meters werken.
Poster: DJ_IVI-R
maar 1 equalizer? lijkt me niet echt handig om mee te werken
ziet er in feite maar heel simpel uit.. beter ff doorsparen om iets beter materiaal te kopen.. de merken uit de lagere middenklasse hebben tegenwoordig ook betaalbare cd spelers en mengpanelen hoor.. denk maar aan reloop, gemini, numark enzovoort