Lastige ouders! wat doe je ermee
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ice_frenzy    posted on 07-04-2007 11:25
Ik zit met een enorm probleem,

Wij verhuizen binnekort naar "den buiten" (kempen) en krijg als ik wil van mijn ouders een nieuw veulen. Opzich allemaal niet zo interessant, maar zo'n veulen kost al makkelijk 8.000€-10.000€

Ik zei tegn mij ouders dat ik het veulen niet moest hebben, want binnen twee jaar ga ik toch op kot. Dus mijn idee was om het geld dat ze me wouden geven voor het veulen, in mijn dj materiaal te steken en dan was al ik zeer goed op weg geweest met zoveel geld.
Maar ze twijfelen er nog aan en het ziet er naar uit dat ze het niet willen doen.

Iemand enig idee hoe ik ze kan overtuigen?

What do you think about Lastige ouders! wat doe je ermee ??

Vote :   

Luxx    posted on 07-04-2007 11:32
inruilen op de inruil beurs in utrecht? zit er nog garantie op? je ouders bedoel ik....

ff sirrieus.  kijk ze even lief in de ogen. ik heb geen echt idee hoe je dit zou moeten aanpakken ligt geheel aan je ouders. mail per 'ongeluk' een advertentie naar ze met de spullen die je wilt hebben. flinke hints geven
www.mothermusic.nl
RenéKuppens    posted on 07-04-2007 11:35
voor 5000 euro heb je al een set waar je U tegen zegt zo zou ik beginnen tegen mijn ouders.

Maar die van jou zijn die van mij nietWinking my eye
Ft    posted on 07-04-2007 11:49
Ik denk dat dat heel persoonlijk is... alle ouders zijn anders... die van mij bijvoorbeeld kan ik zeer goed mee praten, maar ik ken ouders van een aantal vrienden....... en die zijn toch wel ff anders:P
Waarschijnlijk is het het beste om gewoon ff een goed gesprek met ze te houden... en dan moet je vantevoren ff wat argumenten bedenken... werkt meestal wel
Succes in ieder geval!
DjBlackMagic    posted on 07-04-2007 12:07
Ik zou bijvoorbeeld zeggen als een ponny 9000 euro kost, dat je maar 6000 euro gaat gebruiken  voor dj materiaal. Het is 3000 euro goedkoper voor je ouders en jij hebt iets waar je na 2 jaar nog altijd iets mee bent. Zo is iedereen tevreden want als je ouders 2000 euro geven aan een pony dan hebben ze iets gekocht waar je na 2 jaar niets meer aan hebt omdat je toch op kot gaat en maak ze ook duidelijk dat het niet bij alleen geld voor een pony blijft. Waar ga je de pony zetten eigen grond ? Dan moet je een huisje zetten omheinen enz.... Wat kost het aan eten, materiaal om te paard rijden, kosten voor de veearts enzo..... Terwijl je bij dj materiaal geen extra kost meer hebt.
MaD    posted on 07-04-2007 12:22
Idd, zeg dat je DJ Booth niet elke dag hoeft te eten en verschoond moet worden en dat ie geen mest produceert
noadja.com /// aboveall.nl
jonny820511    posted on 07-04-2007 12:24

Zeggen dat die Dj set niet elke dag 3 keer eten hoeft te hebben en hij scheit ook geen bergen die je later uit zijn stal hoeft te scheppen. Hij hoeft niet elke 6 weken een hoefsmid, enzz......
Vibemaster-D    posted on 07-04-2007 14:26
ik heb een tip voor je!
(ik weet niet of je zou willen VJ'en maar zo ja lees dit dan eens)

gewoon zeggen dat je VJ wil worden en heel erg beroemt

met €8000 euro heb je al gouw dit staan

2x DVJ1000
1x DJM800
1x Edirol V4
1x Numark (tri sreen monitor)

zeg dat niet veel mensen dit soort spul hebben en dat je juist met VJ'en heel bekent kan worden

PatrickBeuken    posted on 07-04-2007 15:36

We hebben hier al een heel mooi topic over.

BURN    posted on 07-04-2007 15:50
Kansloos.
Fucking kansloos.
Jorrit    posted on 07-04-2007 18:09
Poster: PatrickBeuken

We hebben hier al een heel mooi topic over.

Graag daar verder, houden we het een beetje centraal.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

279 Users online: 105 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 16.123
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.709.514