Cd s en Platen ordenen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djwork    posted on 05-04-2007 22:12
 een ding waar denk ik alle dj' s wel even goed overna zullen denken is over hoe ze al die muziek nou een beetje logisch in die doos kunnen krijgen.

Hierbij vraag ik dus: hoe hebben jullie dit gedaan... verder heb ik nog een hele handige manier welke hieronder staat.

What do you think about Cd s en Platen ordenen ??

Vote :   

djwork    posted on 05-04-2007 22:17
1.
Men neemt alle platen die hij heeft.. deze legt hij op een manier die voor hem 
logisch is. Stijl, BPM, Vette platen naar minder vette platen.. maakt allemaal niet uit.

2.
Leg alles dus naast elkaar en plak er stikkertjes op.. hier zet je nummers op. Dus de voorste plaat nummer 1 de 2de nummer 2, enz.

3.
Men gaat op de computer naar word en nummert eerst langs de kant tot het getal van de stikker op je laatste plaat. Vervolgens nummer je daaronder ook weer voor alle nummer van je plaat. Zo dus:

1. 1....-....
    2...-...
2. 1...-...
3.

enz.

4.
Dit sla je op als een bestand wat je in internet explorer kan openen.

5. 
Open de explorer en zet de zoekfunktie aan (cntrl+ F)

6.
Je hebt nu dus een lijst met al je liedjes.. weetje even niet waar een staat typ je het in bij zoeken en je weet het in een paar seconden..

voor deze methode heb je dus wel een laptop nodig.. Hoeft niks speciaals te zijn.. windows 95 is genoegals er maar internet explorer op zit.. Je kan het natuurlijk ook gewoon als wordbestand opslaan en de wordzoekfunctie gebruiken.. maar ik ga persoonlijk voor explorer.. vraag me niet waarom

deze manier werkt zeer goed je kan natuurlijk erbij zetten wat je wilt.. als je ook op album wilt kunnen zoeken dan zet je dit er ook achter

Het is wel rotwerk om al je nummers in te voeren op je pc.. maar daar krijg je dan ook wat voor terug.

Heb je geen laptop? kijk eff op marktplaats ofzo.. mag egt een **ding zijn.. dus hoeft je geen 100en euros te kosten

mvg Brram
Jorrit    posted on 05-04-2007 22:26
Hier bestaan al een aantal topics over, gebruik de search voortaan svp.

////www.djresource.eu/Forum/topic/2761
////www.djresource.eu/Forum/topic/3433

Graag daar verder.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

105 Users online: 30 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 51.739
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.959.031