Presale: 6 euro (Soundstation, MVC, MSS, S2 Store) Kassa: 8 euro
All info: www.dancebeurs.be / www.djbeurs.be
What do you think about Dance & Dj beurs @ Grenslandhallen Hasselt ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zal waarschijnlijk ook komen. Wil al lang eens de CDJ 800 testen van Pioneer dus mooie gelegenheid! Ook veel merken die ik eens wil bekijken zoals Aztek wat (wat ik heb gehoord) goed aanslaat in Nederland, ondanks het een moederbedrijf is van Akiyama!
Als er nog mensen gaan van DJR kunnen we misschien eens afspreken?
Ik had ook al een topic geopend over de beurs maar ook zeer weinig reactie precies dat niemand wilt gaan maar toch een zeer interasante beurs lijkt mij.
Ik wil ook komen maar ben nog nooit op zo'n beurs geweest, kan iemand me eigelijk vertellen wat je daar allemaal kan doen (kopen/proberen enzo) en of je daar wel binneraakt zonder een ticket, want ik wil daar niet staan om dan te horen dat het vol zit en dat er niemand meer binnen mag :D
Ik ben toen in de Antwerp Expo geweest en dat suckte er BIG TIME, enkel als je retro platen wil kopen kon je daar wel vanalles vinden maar voor de rest maar een saaie bedoeling. Op nog geen half uur had je alles gezien. Ik was ook eens paar jaar geleden, in 2004 denk ik in eindhoven geweest en daar was het een pak beter. Je ziet maar :D ...
Je kan niet verwachten dat je daar veel recente plaatjes gaat vinden. Dan moet je maar naar een platenwinkel gaan. Als je daarentegen wat oude pareltjes wilt vinden is die beurs wel the place to be.
Het is ook een mooie gelegenheid om wat mensen beter te leren kennen. Vorige keer hebben we wat staan lachten bij die white night ofzoiets stand (een of ander magazine waar een minimal dj stond, deelden er ook een of ander afschuwelijk redbull/jagermeister brouwsel uit en er tegenover stond een dj te klungelen bij een koolsound/crap winkel)
Voor mij was het wel geslaagd, mede door de promotie van soundstation
ik zal er zijn maar ik denk niet dat ik daar nog fris en monter zal rondlopen want het is dit weekend namelijk DISSONANT FESTIVAL!! Daar moet je pas zijn...
ik heb ook al gemaild naar een paar standhouders om mijn cdj's aan een betere prijs daar te krijgen en het antwoord dat ik daar op krijg is dat de pioneers altijd al het laagst geprijsd staan je krijgt pas een betere prijs als je in set koopt
De goedkoopste prijs die ik heb gezien in België voor een djm-800 op dit moment is 1480€. Ik heb hier nog een papier liggen met de beursprijzen van de s2store van de beurs in de grenslandhallen van een klein jaar geleden. Toen kon je een djm-800 voor 1465€ plus een gratis hdj 1000 krijgen. Mij lijkt dat toch al een goeie deal. Ik hoop dat dit jaar de prijs nog iets gezakt is.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.