Poster: dannymh
Iemand enige ervaring met het kopen van apparatuur (Pioneer CDJ's) in Hong Kong ? Ga nl. over een maand die kant op en ben erg benieuwd naar de prijzen aldaar.
Indien ja, graag wat info omtrent in welke winkels je het beste kunt kopen, regio etc. en eventueel waarmee rekening te houden.
Ik hoor het graag even.
Thanks,
Danny
Poster: tubus
meestal i dat toch fabrieks garantie ?, en die uit hongkong komen uit dezelfde fabriek als die uit nederland. toch ? dus dan maakt het toch niet uit waar je ze koopt of wel ?
Poster: Laidback
koop in NL 2x UDG CDJ Bag..
neem deze mee naar hong kong
koop daar 2x cdj-1000mk3
vervolgens uit de doos halen..
evt. een label met je dj naam erop gooien..
alle Bonnetjes (heel erggggggg) goed verstoppen (of inscannen en doormailen / faxen)
de cdj's gewoon in de Bags doen..
je betaald wel wat meer voor bagage.. sinds je met de combi: 2x udg / 2x cdj-1000mk3 wel aan een Kilo of 10 komt.... kost dus wel een 30/40 euro meer (Ligd aan je Vlieg maatschappij!! KLM is aardig duur..)
maar als je alles goed doet.. ontduik je de Douane,, zeker met een paar dj bags..
platentassie erbij..
en gewoon doorlopen
niet omkijken naar de douane (That Kills!, ik keek ze .. toen ik terug kwam uit de USA 1 keer aan,, en hoppa.. meneer , douane, mogen we uw tassen even bekijken)
ze kunnen namelijk achterop je CDJS wel zien (Achterhalen),, waar je hem gekocht heb.. en dat kills ook!:P
nja.. suc6 ermee!
Poster: tairip
Vind je ook niet dat de middenstand in NL gesteund moet worden?
Poster: ccc
Jeuj.
Ik wordt zo ziek van dit soort topics(Kopen in Duitsland etc). Mensen doen alles ervoor om iets een paar euro goedkoper te krijgen.