CDJs kopen in Hong Kong
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dannymh    posted on 03-04-2007 11:56
Iemand enige ervaring met het kopen van apparatuur (Pioneer CDJ's) in Hong Kong ? Ga nl. over een maand die kant op en ben erg benieuwd naar de prijzen aldaar.
Indien ja, graag wat info omtrent in welke winkels je het beste kunt kopen, regio etc. en eventueel waarmee rekening te houden.

Ik hoor het graag even.

Thanks,
Danny

What do you think about CDJs kopen in Hong Kong ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 03-04-2007 12:07
Goedkoop is duurkoop: Als je al 2 jaar garantie krijgt is het wel dure garantie om iets die kant per post op te sturen. Bovendien moet je ze ook nog eens met het vliegtuig heel mee zien te nemen.
tairip    posted on 03-04-2007 12:53
Poster: dannymh
Iemand enige ervaring met het kopen van apparatuur (Pioneer CDJ's) in Hong Kong ? Ga nl. over een maand die kant op en ben erg benieuwd naar de prijzen aldaar.
Indien ja, graag wat info omtrent in welke winkels je het beste kunt kopen, regio etc. en eventueel waarmee rekening te houden.

Ik hoor het graag even.

Thanks,
Danny

Gewoon doen...

Sta je bij de douane moet je ineens invoerrechten betalen van 30% (o.i.d.), voor garantie mag je dan ook even een nieuw ticket kopen Winking my eye

(Sorry dat ik zo sarcastisch reageer maar dit onderwerp is al zo vaak behandeld gebruik de search! P.s. misschien zit hong kong er niet bij maar voor alle buitenlandse landen buiten de EU geldt hetzelfde!)

tubus    posted on 03-04-2007 16:09
meestal i dat toch fabrieks garantie ?, en die uit hongkong komen uit dezelfde fabriek als die uit nederland. toch ? dus dan maakt het toch niet uit waar je ze koopt  of wel ?
tairip    posted on 03-04-2007 16:19
Poster: tubus
meestal i dat toch fabrieks garantie ?, en die uit hongkong komen uit dezelfde fabriek als die uit nederland. toch ? dus dan maakt het toch niet uit waar je ze koopt of wel ?

Fabrieksgarantie betekent dat de garantie niet van de winkel komt maar direct van de FABRIKANT! Voor goederen uit het buitenland kan je moeilijk garantie verhalen in Nederland tevens moet je je producten bij officiele dealers kopen.

Je hebt te maken met europese regelgeving en die is zeker weten anders dan die van Hong Kong.

Laidback    posted on 03-04-2007 20:36
koop in NL 2x UDG CDJ Bag..
neem deze mee naar hong kong

koop daar 2x cdj-1000mk3

vervolgens uit de doos halen..
evt. een label met je dj naam erop gooien..
alle Bonnetjes (heel erggggggg) goed verstoppen (of inscannen en doormailen / faxen)

de cdj's gewoon in de Bags doen..
je betaald wel wat meer voor bagage.. sinds je met de combi: 2x udg / 2x cdj-1000mk3 wel aan een Kilo of 10 komt.... kost dus wel een 30/40 euro meer (Ligd aan je Vlieg maatschappij!! KLM is aardig duur..)

maar als je alles goed doet.. ontduik je de Douane,, zeker met een paar dj bags..
platentassie erbij..
en gewoon doorlopen
niet omkijken naar de douane (That Kills!, ik keek ze .. toen ik terug kwam uit de USA 1 keer aan,, en hoppa.. meneer , douane, mogen we uw tassen even bekijken)

ze kunnen namelijk achterop je CDJS wel zien (Achterhalen),, waar je hem gekocht heb.. en dat kills ook!:P

nja.. suc6 ermee!

dj-nick    posted on 03-04-2007 21:07
zo ze zouden maar in beslag genomen worden
tairip    posted on 03-04-2007 23:03
Poster: Laidback
koop in NL 2x UDG CDJ Bag..
neem deze mee naar hong kong

koop daar 2x cdj-1000mk3

vervolgens uit de doos halen..
evt. een label met je dj naam erop gooien..
alle Bonnetjes (heel erggggggg) goed verstoppen (of inscannen en doormailen / faxen)

de cdj's gewoon in de Bags doen..
je betaald wel wat meer voor bagage.. sinds je met de combi: 2x udg / 2x cdj-1000mk3 wel aan een Kilo of 10 komt.... kost dus wel een 30/40 euro meer (Ligd aan je Vlieg maatschappij!! KLM is aardig duur..)

maar als je alles goed doet.. ontduik je de Douane,, zeker met een paar dj bags..
platentassie erbij..
en gewoon doorlopen
niet omkijken naar de douane (That Kills!, ik keek ze .. toen ik terug kwam uit de USA 1 keer aan,, en hoppa.. meneer , douane, mogen we uw tassen even bekijken)

ze kunnen namelijk achterop je CDJS wel zien (Achterhalen),, waar je hem gekocht heb.. en dat kills ook!:P

nja.. suc6 ermee!

Wil je echt zoveel moeite doen voor zoiets? :S Vind je ook niet dat de middenstand in NL gesteund moet worden?
Als jullie niets meer kopen hier moeten we straks allemaal naar Hong Kong, nee daar zit je op te wachten!
ccc    posted on 03-04-2007 23:14
Poster: tairip

Vind je ook niet dat de middenstand in NL gesteund moet worden?

Jeuj.

Ik wordt zo ziek van dit soort topics(Kopen in Duitsland etc). Mensen doen alles ervoor om iets een paar euro goedkoper te krijgen.
diggersfan    posted on 04-04-2007 00:30
Ik denk dat de levensstandaard in HongKong toch wel iets te hoog is om het alsnog rendabel te maken.

Btw, veel plezier in HK. Erg cool!
Lead    posted on 04-04-2007 00:43
Ik denk dat dit wel genoeg antwoord geeft.

Kijk anders hier eens :

Gear kopen in Buitenland

Ervaring met Webshop

(gevonden met de search 'kopen buitenland')

Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 04-04-2007 19:06
Poster: ccc

Jeuj.

Ik wordt zo ziek van dit soort topics(Kopen in Duitsland etc). Mensen doen alles ervoor om iets een paar euro goedkoper te krijgen.

Hier wil ik nog even het volgende over zeggen, 1 europa wordt ons opgedrongen onder het mom van vrije handel, dat is goed voor de bedrijven alleen die bedrijven willen niet dat je gear in een ander land haalt.

Vreemde gang van zaken.

Laat de mensen dan ook zelf bepalen waar ze hun gear halen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

356 Users online: 41 Guests (315 Unknown)
Pages generated today : 5.846
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.858