Poster: PatrickBeuken
wel een aantal voor mij interessante nieuwe contacten
Poster: DJ-Emotion
En voor de CDJ1000
Zijn deze ook leverbaar.
(persoonlijk vind ik dit niks)
Poster: Vibemaster-D
hoezo technics is dood??
hoezo technics is dood??
Poster: Reind
Gewoon zoals ik het zeg, einde verhaal afgelopen er komt niets meer.
Ik heb nog geen officieele bevestiging gehad maar je hoort het overal van bronnen die toch tot zeer betrouwbaar gerekend mogen worden. Het is stock weg ruimen en klaar.
dat slaat nergens op ik bedoel de SL1200/1210 is zo goed dat er geen update meer hoeft te komen waarom kappen ze ermee
Poster: fettibamba
technics is een onderdeel van panasonic en waarschijnlijk was de afdeling niet winstgevend genoeg meer.
Poster: tairip
De draaitafel is maar een van de dingen die Technics maakt en verkoopt.
De verkoop van de draaitefel valt in het niets bij hun andere activiteiten en het is dus waarschijnlijk niet meer interresant om de maak van de draaitafel voort te zetten.
Poster: Lead
Technics verkoopt alleen nog maar DJ equipment en synths, en ook nog alleen maar in US en Europa. Gezien de issues met ROHS compliancy zou de SL opnieuw ontworpen moeten worden, er worden te veel zware metalen gebruikt in de speler om door de EU keuring heen te komen. Opnieuw ontwikkelen is blijkbaar te duur, dus wordt de stekker uit de hele DJ lijn getrokken (tenminste, zo gaan de verhalen die ik heb gehoord).
Wat ik begreep zullen de hoofdtelefoons waarschinlijk wel doorverkocht gaan worden, alleen komt daar waarschijnlijk een ander merk op te staan.
De verhouding tussen SL's en OEMs die hierboven wordt gegeven trek ik in twijfel, maar over een tijdje worden er toch nog maar 2 soorten TT's verkocht EOM's: (van verschillende merken) en budget modelletjes.
Poster: Lead
Ze liggen al bijna nergens meer op voorraad en er zijn nog maar een paar bedrijven die nog iets binnen zullen krijgen. Wat nu nog niet als bestelling is aangenomen zal niet meer besteld kunnen worden vrees ik...
Ze worden nog zeldzaam over een paar jaar. Goede investering, koop er nu 10, die worden over een paar jaar zeker veel geld waard