Vraagje: mijn cdj 800 die ik thuis gebruik wil niet meer doen wat ik wil. als ik een cd erin stop gaat hij laden (load in) maar na een kleine minuut gooit hij de cd er weer uit. ik hoor geen rare geluiden, en er is verder niks mis mee. is de lens (laser) vies, kapot, iets anders?
zou het waarderen als iemand hierop een antwoord kan geven.
What do you think about cdj 800 spuugt CD uit ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je ook al geprobeerd met meerdere orginele cd's. Om uit te sluiten dat het aan de cd zelf ligt. Haal ook een keer de stekker er een minuut uit. Zijn allemaal van die basic dingen die je altijd kan proberen.
Poster: nikkironnes duitsland dus... daarom hoop ik dus dat iemand een zelfde probleem heeft gehad en een oplossing heeft gevonden... anders gaan we m maar opsturen...
Als het een MKI is zou ik hem gewoon in NL naar een dealer doen, die rekend dan alleen handling kosten wat ongeveer een 50.- bedraagt en daar komt de reparatie dan overheen.
Heb hetzelfde gehad met de mkI Het loopwerk defect ! koste mij 65 Euro om het te laten repareren. bij een kennis in de buurt na 2 dagen kon ik alweer draaien....
iig moet je niet gaan terugspugen... juist ja. maar loop werk vervangen verhelpt dit meestal ik hoor dit wel vaker
www.mothermusic.nl
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.716 days. Post CommentThat would be 223.9 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...