[M] Dj forest - into the summer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ErikB    posted on 27-03-2007 18:23
Hey mensen,

Ik heb van de week een setje opgenomen, het is mooi weer en had wel weer zin om een lekker setje op te nemen... hier is dus het resultaat.
hier en daar vind ik zelf nog wat foutjes maar over het algemeen vond ik deze mix wel aardig gelukt. weet alleen niet of het geluid helemaal goed is dit keer... de playlist is als volgt:

1. Full intention - Soul power ( kurt maverick dub)
  2. Harsoul - Deep inside
  3. Chique Benitez-Noche Dura(Roog & Greg mix)
  4. Supermode - Tell me why ( Raul Rincon Mix)
  5. Dj Jeroenski - Black rain
  6. Mason - Exceeder (Martijn ten Velden mix)
  7. F to the F - Wheels in motion
  8. Green Velvet - Shake & Pop ( Mark Grant mix)
  9. Rene Amez - Snap
  10. Grant Nelson - Seasons of Jack
  11. Dada life - The Great Fashionista Swindle (LBL mix)
  12. Faithless - Insomnia ( Amez & Gelderblom mix)
  13. Greg, Jeroenski & Roog - your mind is twisted
  14. Groovewatchers - Bugbear
De mix is te vinden in de hidden message.

Enjoy, en ik hoort het wel

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Dj forest - into the summer ??

Vote :   

Francessco    posted on 27-03-2007 20:12
Even luisteren Happy, laughing
ceesietopc    posted on 27-03-2007 20:38
zoekt naar een mp3 setje :P
mikko    posted on 28-03-2007 11:27
tjek

Sandrew    posted on 28-03-2007 12:36
ik wil hem wel horen
Cyspoz    posted on 03-04-2007 18:06
Downloading...
Vibemaster-D    posted on 03-04-2007 18:22
check
Cyspoz    posted on 04-04-2007 10:26
Feedbacking...

Als eerste wil ik iets kwijt over de titel into the summer. Ik vind de titel persoonlijk niet passen. Als ik aan zo'n titel denk dan verwacht ik daarbij een mix van nummers waarbij je de volgende sfeer woorden kan plaatsen: vrolijk, opzwepend, funky, ritmisch, warm, energiek, spetterend, groovy, sprankellend enz.
Die woorden en het gevoel wat daarbij hoort voel ik niet helemaal terug. Dit is natuurlijk persoonlijk en de beleving van deze mix en het zomerse gevoel is voor iedereen anders, maar ik denk dat het een stukje zomerser kan. Nu weet ik niet of je de mix gemaakt had met als doel om zomers te zijn, anders zou ik willen zeggen dat je platenkeuze wat beter had gekund.
Ik vermoed echter dat je de mix achteraf van deze naam hebt voorzien en denk dat misschien een andere naam beter was geweest.

De mix verder zit goed in elkaar. De meeste mix momenten zijn goed gekozen netjes op de juiste maat. Je pitch werk is op een kleine afwijking soms gewoon dik in orde. Het tempo waarin de nummers elkaar opvolgen is wat laag waardoor sommimge wat monotone nummers wat lang duren en de mix wat langdradig dreigt te worden. 14 nummers in een uur is namelijk niet heel erg veel, een DJ die niet zo mixen komt al snel op 16 uit. Als mix DJ moet je daar voor mijn gevoel toch ook minstens aan komen, maar hangt ook erg van je stijl af.
Aandachtspuntje is denk ik het mixen van sommige melodie lijnen. Soms gebeurt het dat er twee door elkaar lopen die niet helemaal lekker bij elkaar passen.
Een misser verder in de mix was, zeker vanwege de duur, een opbouwende lijn. De mix eindigde voor mij hetzelfde als dat hij begon. Verder was de platenkeuze niet altijd even helder en transparant en als je dan ook geen opbouw hebt in tempo ontbreekt er een beetje een rode draad. Een opbouw in je mix is goed om de luisteraar geboeid te houden.

Ik zou zeggen check de feedback, doe er mee wat je zinvol acht en ik zie weer graag een nieuwe mix van je verschijnen.
ErikB    posted on 04-04-2007 11:05
to Cyspoz: Je hebt id wel beetje gelijk wat betreft de naam, had dit setje opgenomen toen het net wat mooier weer begon te worden en moest naam verzinne, dus vandaar... volgende keer misschien weat beter over nadenken en over de lengte heb je ook wel gelijk, toen ik hem ging luistreren vond ik de nummers ook wel wat lang duren, anyway tnx voor je feedback!!

ciao
Rini    posted on 04-04-2007 11:49
check
Timmerink    posted on 04-04-2007 13:51
raise

This is an old Topic

No new postings for 6.750 days.
 Post CommentThat would be 225 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

249 Users online: 26 Guests (223 Unknown)
Pages generated today : 38.718
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.690.730