jooo !! kan iemand me hier helpe.. bn opzoek naa hardstyle kicks, en goeie harde zoals bv kicks vn de headhunterz/noisecontrollers..
alvast bedankt gr
What do you think about hardstyle kicks ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
tips: hou vipzone-samples.com in de gaten(en dan download meteen het gratis 250mb aan geluiden(free samples)) en daarvoor moet je je eerst subscriben,waarbij je meteen via de mail updates krijgt van nieuwe vipzone periodic samples(zit af en toe ook wat leuks bij) en anders betaal voor de hardstyle kicks van vipzone
Ik heb ook een overload Kicks van Vipzone, maar ik maak ze ook zelf. neem gewoon een standaart club kick (overal te verkrijgen: een drum vst of fl, etc) en ga die gewoon vervormen zoals jij het wil
Vaak layeren. Analoog oversturen (voor hardcore) Sherman filterbank word vaak gebruikt!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.