dmp 555 werkt met nog meer software?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJdarkness    posted on 18-12-2004 02:19
Hey, heb hier een vraagje, denk dat eigelijk alleen lead hem kan beantwoorde maja.,.

Denk je dat er nog andere software komt die de dmp555 kan aansturenConfused
Of komen er nog andere tweaks in de bestaande software??
Ik vind het namlijk een grote misser dat je niet 2 spelers op een computer kun aansluiten en zo beide splers kunt bedienen.

Weet jij uberhaupt hoe het er voor staat met de 2 dmp 555Confused
wordt daar nog wel aangewerkt, software etc...
Of hoef, ik in principe niets meer van pioneer te verwachten?

hoop dat je mijn vraag kan beantwoorden,
want het blijven toch heerlijke bakkies

What do you think about dmp 555 werkt met nog meer software? ??

Vote :   

Lead    posted on 18-12-2004 09:19
DJ Booth V1.xx heeft al de mogelijkheid en ondersteuning voor 2 DMP-555's. Je kunt in de instellingen aangeven dat je 2 DMP's eraan hangt, zo bedien je met 2 toestellen de software, een deck voor player A en een deck voor player B.

Ik zou de manual eens goed bekijken, want daar meot het in staan, ik weet het niet uit mijn hoofd of je nog instellingen meot maken, maar dit zou direct goed moeten gaan.

Ik denk dat ik op deze zaak in de toekomst nog terug kom Thumbs Up
Let the BASS be louder
jordy    posted on 18-12-2004 11:12
//offtopic// lead je woont in nl. en in de. tegelijk ofwat?  (vlaggetje is niet rood-wit-blauw )
User edit by jordy on 18-12-2004 @ 11:12:44 (3%)
DJdarkness    posted on 18-12-2004 16:30
OOO ,,

weet je zeker dat je re 2 aan kunt hangen lead...
Dat zal wel heeeeeel erg wijs zijn, zal de manual nog eens doorlezen, al ben ik het toen ik hem voor het eerst door las nog nergesn tegen gekomen..
Ben nu een nieuwe snelle computer aan het bouwen dus van daar, dat ik op deze vraag kwam..

In ieder geval thnx voor je snelle reactie,,
en hoop dat je nog iest hoor van de heren van pioneer!!!

Greetz
Lead    posted on 18-12-2004 18:29
Poster: jordy
//offtopic// lead je woont in nl. en in de. tegelijk ofwat?  (vlaggetje is niet rood-wit-blauw )

Hehehe... nu weer wel :D

Als ik vanaf kantoor inlog wordt mijn vlaggetje Belgisch, het netwerk hangt vanuit belgie aan het internet. De vlaggetjes worden bepaald op het moment dat je inlogt. De coockies worden een jaar bewaard, dus zolang ik thuis niet uitlog en weer inlog blijft hij op standje 'Belgisch' staan.... maar ik heb hem al weer in het nederlands gezet voor je :D

2 Darkness : Ik weet het bijna zeker dat het kan.... ik heb het wel eens tijdens een showtje ergens zo aangesloten. De software zou het wel moeten ondersteunen in ieder geval. Je hoeft dan ook niet meer met de knoppen CD / SD te kiezen voor welke kant de speler werkt.
Let the BASS be louder
DJdarkness    posted on 19-12-2004 02:11
Maar dat is gewoon een kwestie, van beide speers in een afzondelijke usb poort te proppen? En dan decteerd de software hem zelfConfused

Ik heb namleijk de handleiding doorgelzen en daar staat niet over vermeld!
Ik hoop volgende week mijn nieuwe computer in elkaar te hebben, dan kan ik het proberen :P
Lead    posted on 19-12-2004 19:32
klopt... ik heb DJ Booth momenteel niet geinstalleerd dus kan het helaas niet voor je uitzoeken, maar volgens mij zou het gewoon moeten werken. In ieder geval even door je instellingen heen lopen, volgens mij moet je het wel ergens kunnen aangeven dan je er twee gebruikt.
Let the BASS be louder
DJdarkness    posted on 19-12-2004 23:12
Ok thnx zal het proberen!
DJdarkness    posted on 22-12-2004 20:05
Heumz ik krijg het maar niet voor mekaar lead,
zou jij stap voor stap kunne uitleggen hoe jij de ze heb geinstaleerd.
Eerst een aan sluiten op usb, of allebei te gelijk... hoe heb je het gedaan met de divice drivers etc..Confused?
DJdarkness    posted on 10-03-2005 18:30
Hey lead,

Ik heb een tijdje geleden een mailtje gestuurd naar, eks.fi
dez mensen maken de xp 10 audio pad, hierbij wordt een software geleverd, en ik had de vraag of ze deze niet geschikt konden maken voor de dmp 555.

Dit omdat beide controllers met usb kabel werken, Opzich wou eks wel medewerking verlenen, dan zouden alleen mensen van pioneer contact met ze opmoeten nemen om te kijken wat voor signalen de dmp 555 uitzent voor de software.

Waarom ik dat mailtje heb gestuurd is eigelijk heel simpel... Pioneer is niet echt een software fabrikant, maar maakt oo zo goed cd spelers. dus als die mensen de software kunnen ontwikkelen, dan heb je het beste van 2 werelden  in mijn ogen

even een linkje voor een demo

http://eks.fi/index.php?page=bison
Lead    posted on 10-03-2005 19:06
Oh, is dat dit ding :

Die ben ik al op vele beurzen tegen gekomen. Pas sinds vorig jaar had het jogwheel die kuiltjes erin zitten. Officieel denk ik niet dat er ooit een samenwerking komt. Pioneer is gestopt met de DMP-555, het zal voor hun niet veel zin hebben om voor een product dat niet meer in de winkel ligt nog nieuwe software te schrijven.

Let the BASS be louder
Lead    posted on 10-03-2005 19:08
@ Jordy : Ik woon in Gouda/NL, maar als ik op kantoor inlog krijg ik een belgisch vlaggetje omdat de servers in Belgie aan het internet hangen.
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 10-03-2005 @ 19:09:32 (3%)
Lead    posted on 10-03-2005 19:11
@ Darkness : Ik heb op de zaak nog een cdtje van DJ Booth liggen, en er is ook nog wel ergens een DMP. Ik zal die volgende week meenemen naar huis en dan zal ik kijken of ik die stap-voor-stap instructie voor je in orde kan maken.....

Ik weet inderdaad dat het niet super makkelijk gaat. Het koste mij ook wat moeite terwijl ik niet geheel stom ben met computers enzo
Let the BASS be louder
DJdarkness    posted on 10-03-2005 19:15
Nou als je dat zou willen doen super..
Ik werd een beetje moedeloos,, en heb het weer van mijn computer afgehaald,

heb een hoop geprobeerd maar kon het echt niet vinden!
Ben benieuwd,,,, hou de site in de gaten,, en blijf je stalken

echt al vast super bedankt!!!
Kan niet wachten
Lead    posted on 10-03-2005 19:16
He, maar waar heb je die spelers trouwens gekocht.... ? Kunnen ze je in de winkel niet helpen ?

(hoewel ik sowieso achter die software aan ga hoor :D )
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 10-03-2005 @ 19:16:48 (60%)
DJdarkness    posted on 10-03-2005 19:31
Het is in de meeste winkels hetzelfde, zijn ook geen computer programmeurs, en omdat het ook niet in de handleiding vermeld staat......
Maar jij zeg dat het kan.. dus dan hoop ik daar op!

Ik heb de spelers trouwens uit duitsland,  kan die mensen wel e-maile, maar tis net wat ik hierboven aangeef, kans dat hun er ook maar iets van afweten is 0,0
Ik ga er dus van uit dat jij iets beter weet wat de producten van pioneer  in hun mars hebben.

Hoop dat je me nu nog wil helepen, ondanks dat ik ze uit duitsland heb,, maja ze waren daar meer als de helft goedkoper, en ik blijf een nederlander

oo ja en beterschap.. las op new-line dat je ziek was 
User edit by DJdarkness on 10-03-2005 @ 19:31:38 (1%)
Lead    posted on 11-03-2005 00:46
Poster: DJdarkness
oo ja en beterschap.. las op new-line dat je ziek was

wow.. Confused

Maar het gaat wel hoor. Lekker morgen en maandag vrij genomen en daarna : HOP gaattie weer :D ....

en nu ga ik snel
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 11-03-2005 @ 00:49:12 (19%)
Jorrit    posted on 11-03-2005 16:16
hahaha lol, het DJ Lead gossip topic op new-line!
DJdarkness    posted on 11-03-2005 19:46
Hehe, nou dat valt wel mee
las het toevallig ergens tussen de regels door ...
DJdarkness    posted on 17-03-2005 12:57
En lead,

heb je het al een dmp kunnen opsnorren.. ik ben echt benieuwd 

Jorrit    posted on 17-03-2005 19:53
Psssst....
Lead heeft een DJM-1000 op z'n kamertje (oooops, bijna de hele kamer vol)
Dus snelle reactie zit er niet in ben ik bang.... maar je weet het nooit
User edit by Jorrit on 17-03-2005 @ 19:54:14 (2%)

This is an old Topic

No new postings for 7.499 days.
 Post CommentThat would be 250 months
or a whopping 20.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

257 Users online: 50 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 66.958
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.834.076