Wat is volgen jullie evaring een goede proggie om stemmen in muziek te killen om zo een instrumental over te houden?
Any One?
please..................
Knallen tot ze Vallen
What do you think about Voice Killer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
is volgens mij makerlijk om gewoon de insturmental versie te DLen.. Voice killen is niet simple omdat een voice op alle frequenties zit.. bass mid en high..
User edit by TheSupercrab on 14-12-2004 @ 16:09:13 (3%)
Een stem een zo'n complexe serie van frequenties over een behoorlijk breed stuk bereik dat je met een Equalizer of toonregeling dit nooit weg kan halen zonder het hele nummer te mollen. Zelfs met een uitgebreide digitale Equalizer (met regelbare Q-factor) is dit me niet gelukt.
Een andere manier van filteren : Een stem is waarschijnlijk het enigste (of een van de weinige) 'mono' geluiden in een nummer, als je mazzel hebt. Je zou dan een filtertje kunnen gebruiken dat uitsluitend het volledige Stereo signaal doorlaat.
Maar ook hier kun je stukken van het nummer kwijt raken, de percussie is meestal ook redelijk mono.
Omdat het me in de praktijk met hardware effectapparatuur nooit goed heb kunnen krijgen denk ik niet dat dit mogelijk is met software. Ik wil je niet teleurstellen, maar ik zou ook geen software weten dat in de buurt ervan komt....
Hopelijk is er wel iemand die een mooie tip heeft, want ik ben er ook in geinterresseerd (de instrumental is niet altijd beschikbaar van tracks)
Nja... k ken software met een voice-kill functie, maar zoals je het zegt... het klinkt nooit echt mooi...
This is an old Topic
No new postings for 7.262 days. Post CommentThat would be 242.1 months or a whopping 19.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.