Poster: Julemac
waarom post je hem niet hier?
quote: |
Poster: Julemac waarom post je hem niet hier? |
Poster: MartinDuncan
post anders eens een piep klein stukje zodat wij ook een prievieuw hebben
(als je wil)
Als je hen vertelt dat het een trance nummer is zit je al helemaal verkeerd.
Poster: ChiellianvanWhod
Ik zou hem naar zoveel mogelijk labels of zelfs ook gewoon naar collegas sturen.
Poster: MartinDuncan
je moet gewoon goed weten welke labels de stijl uitbrengen die jij hebt gemaakt. het zal dan wel trance zijn maar er zijn binnen trance ook weer richtingen en sounds (wat jullie vast al wisten). kijk gewoon bij welk label het nummer het beste past en probeer het met een demotje.
Poster: barthawk
als je denkt dat je goud in handen hebt...stuur hem dan naar armada, die hebben ook vele sublabels die weten er altijd wel raad mee.
Poster: sjefkuhNee kijk, daarmee probeer ik te zeggen dat je dus moet gaan uitleggen wat jij het voor het nummer vind.
Hoezo?? Er zijn denk ik genoeg labels die geinterreseerd zijn in trance.
Poster: barthawkAls je het allemaal tergelijker tijd doet zou ook idd dom zijn ja:D maar het is de vraag of ze er wel wat mee gaan doen. stel je zou het naar een label gaan sturen. en zij doen er niks mee... dan vraag jij je af of ze r wat mee hebben gedaan of niet...
Dit is juist zooooo dom, als een label dan intresse heeft om hem uit te brengen...dan ligt ie al bij een aantal andere labels....daar gaat je exclusiviteit...