I just wanna let you hear the result of my new/first trance project, I'd really like to know what you think about this one
Greets
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T] DJ Freez - Trance, First attempt ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
EDIT: Klinkt zeker niet verkeerd man! Klinkt lekker trancy. Wel zou het misschien leuk zijn om er een vocal door heen te gooien want dat mis ik een beetje.
EDIT: Klinkt zeker niet verkeerd man! Klinkt lekker trancy. Wel zou het misschien leuk zijn om er een vocal door heen te gooien want dat mis ik een beetje.
hhehehe , ik heb geen vrouwen die kunnen zingen ^^ en persoonlijk prefereer ik de trance juist zonder vocals, maar aan wat voor soort vocal dacht je zelf? of anderen..
Alright, ik zal is kijken..... want ja arrangement/vocals(het gaat nu alleen om vocals) zijn mijn weakness zegmaar. k heb geen boeiende vocals
Heb je tips voor sites voor vocals misschien?,
weet iemand misschien een site waar ik iets kan lezen over de 'arrangement' van tracks (hoe je het opbouwt) misschien zijn er regels? Misschien ook voor masteren?
OF moet ik deze vragen ergens anders op Dj Resource stellen in een topic..
een vocal in een nummer maakt het nummer toch wel een stuk leuker/mooier
This is an old Topic
No new postings for 6.760 days. Post CommentThat would be 225.3 months or a whopping 18.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.