Grrr.... ik erger me aan J&H licht en geluid (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PatrickBeuken    posted on 23-03-2007 17:15
Ik heb vorige week bij J&H licht en geluid een Leatherman Charge TI besteld. Deze was in de opruiming voor € 65. Leatherman heeft dit model en de Charge XTI namelijk uit productie genomen. Hiervoor zijn nieuwe modellen in de plaats gekomen.

Een paar dagen later kwam het pakketje aan. Hierin zat een Charge XTI met lichte gebruikssporen (dus geen nieuwe TI), een opbergtasje van een ander merk dan Leatherman (dus niet het originele tasje dat erbij hoort).

Nadat ik mijn bestelling had gekregen heeft J&H licht en geluid de prijs op hun site weer aangepast naar € 156. (Ik dacht dat dat model opgeruimd was?)

Wat ik nu dus denk is dat ze nog wat oude troep hadden liggen... een Charge XTI en een el cheapo tasje. Dat hebben ze maar even voor weinig geld de deur uitgedaan. Om vanaf nu weer gewoon de TI in juiste staat te leveren, maar dan wel weer voor 156 euro.

Ik heb dus gebeld met J&H licht en geluid en die man vertelde me dat het ging om een drukfout. Op de site had XTI moeten staan in plaats van TI. Dus ik zei "U geeft het product op uw site dus de verkeerde titel, de verkeerde productbeschrijving en u plaatst de verkeerde afbeelding erbij!?". Zegt die man "De afbeeldingen en beschrijvingen van beide producten zijn hetzelfde." Op de Leatherman site (bovenaan gelinkt) kun je toch duidelijk zien dat het 2 verschillende producten zijn? Daarop zei hij "Sorry, maar volgens onze voorwaarden zijn druk en zetfouten voorbehouden". Maar ik heb zelfs op mijn factuur staan dat ik een Leatherman Charge TI krijg voor 65 euro. Ze hebben zelf mijn bestelling bevestigd en ingepakt ("met de grootst mogelijke zorg" ). Dat noem je toch geen drukfoutje meer??

De enige oplossing die hij mij kon bieden was het product terugnemen en mij het betaalde geld (65 euro) terugbetalen. Over de verzendkosten die ik heb betaald en die ik zou moeten betalen om het terug te sturen zei hij niks. Ik wil dat ook helemaal niet. Zij hebben mij bevestigd en op de factuur gezet dat ik een TI voor 65 euro krijg, dus dan moeten ze me die ook geven! Volgens die man kon dat helaas niet omdat die lage prijs een eenmalige actie van de importeur was (wtf? actie van de importeur? het was toch gewoon een opruiming?). "De charge TI kost nu weer 156 euro, dus die kunnen we je niet voor dat lage bedrag geven" zei die gast nog.

What do you think about Grrr.... ik erger me aan J&H licht en geluid ??

Vote :   

Reind    posted on 24-03-2007 13:24
Poster: PatrickBeuken

Had ik niet moeten typen. Achteraf bedacht ik me ook dat dat niet zo netjes is.

Heb ik ook wel eens last van... in dat geval never mind Winking my eye
greup    posted on 24-03-2007 13:55

Stuur dat ding gewoon terug en zorg dat je geld terug over gemaakt word... shit happens.

Denk dat dit de beste conclussie is als je het app. dat je nu hebt niet wilt hebben.

Het slaat nergens op om voor deze paar tientjes een serieuze zaak te gaan maken. Ze zullen je in het begin weren met hun "onder voorbehoud van" regeltjes, en wees eens eerlijk. Heb jij nou echt zin om door te gaan, en veel tijd en moeite hierin te steken zodat ze uiteindelijk misschien wel zullen toegeven...

Er zijn webshops die je op dit momment tegemoet komen en toegeven dat deze "drukfout" wel erg bond was. Maar als J&H dat niet wil doen, houdt het inprincipe op
PatrickBeuken    posted on 24-03-2007 21:31
Heb ik inderdaad ook geen zin in. En zoals te lezen is heb ik beide producten eens vergeleken en heb ik eigenlijk niks te klagen over die XTI die ik nu heb. Maar het ging even om het principe... als ik iets bestel wil ik dat ook krijgen, niet iets anders.
Ferrox    posted on 25-03-2007 00:31
Poster: Ft

hoe kun je dat in godsnaam doen? dan moet het van iemand zijn waarvan je de info weet... want ze moeten voor een machtiging bepaalde info hebben...

Dat is het mooie, ze vragen in een mailtje om hun jouw rekening nummer te mailen.. En verrek, ze mogen het nog afschrijven ook... Zoo krom!
PatrickBeuken    posted on 27-03-2007 17:58
Vandaag mailden ze me dat ze me 10 euro terugboeken voor dat riemtasje. Ik heb dan dus een Leatherman Charge XTI voor €55,- (+ €5,- verzendkosten) gekregen Happy, laughing Ik zie geen reden meer om ontevreden te zijn.
djmarcelm    posted on 28-03-2007 19:09
opgelost?

dan houden we het hierbij denk ik Winking my eye
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj

This is an old Topic

No new postings for 6.735 days.
 Post CommentThat would be 224.5 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

113 Users online: 74 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 16.669
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.135.635