Poster: PatrickBeuken
Ik zal ze ook meteen even vragen of ze DJResource, NewLine en AboutDJ kennen en dat ik daar een "goed" woordje voor ze zal doen.
Ik ga komende week nog eens bellen.
Voor zo'n (redelijk) klein bedrag ben je met alles wat je er tegen wil doen
meer geld kwijt, dan dat het ding waard is..
Poster: greup
Als zij niet willen meewerken, denk ik dat je geen poot hebt om op te staan. Immers, ze hebben zichzelf juridisch beschermt door het op een "drukfout" tegooien (wel een grove drukfout moet ik toegeven).
Als zij niet willen meewerken, denk ik dat je geen poot hebt om op te staan. Immers, ze hebben zichzelf juridisch beschermt door het op een "drukfout" tegooien (wel een grove drukfout moet ik toegeven). Natuurlijk kun je dit wel gaan uitvechten,.. maar het gaat hier om een paar tientjes.. Dat is de moeite niet waard.
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben nog steeds van mening dat het het meest klantvriendelijk is wanneer u de klant het product stuurt dat besteld is, in plaats van het verkeerd geleverde product terug te nemen en te zeggen dat het juiste product alleen voor een hogere prijs geleverd kan worden. Een fout van én de verkeerde titel, én de verkeerde afbeelding én de verkeerde productomschrijving noem ik geen simpel drukfoutje meer. Maar ik heb de Leatherman Charge XTI nog eens vergeleken met de TI en met de Charge XTI kan ik mij ook goed vinden.
Ik verwacht dan wel dat u mij het juiste opbergtasje even opstuurt. Nu hebt u er namelijk een opbergtasje van het merk 'Barska' bij gedaan, maar hierin kan ik mijn Leatherman niet geopend ophangen (dit kan wel bij het originele door de fabrikant geleverde tasje). Het werkt namelijk niet fijn wanneer men de tang weer helemaal moet inklappen als men even een andere handeling wil doen.
Uit principe vind ik dat ik eigenlijk gewoon de TI geleverd zou moeten krijgen, maar om tijd en moeite te besparen zet ik mijn principes even aan de kant.
Ik hoop dat u zich kunt vinden in deze oplossing van ons probleem.
Met vriendelijke groet,
Patrick Beuken
info@patrickbeuken.nl
Dit mailtje heb ik zojuist verstuurd...
Ik ben dus een beetje van mening veranderd, maar ik blijf het een slechte service vinden.
Poster: djjw
Ik denk dat dit een juiste oplossing is, misschien niet de beste en meest
klantvriendelijke.
De overige mensen moeten zich eens wat verdiepen in zulke conflicten,
dit is namelijk niet alleen optelossen met wat moeite, maar net als met zoveel
andere dingen ... alleen met geld en dan gaat het meteen in de honderden
euro's kosten, dus bedenk eerst even wat je adviseert.
Mwha,. Ik krijg ook welleens wat goeds mee hoor nvie.(alhoewel ik gister weer blijwas dat ik m'n eige speakon voorraad bij me had)
Maar de verhuur daar is niet Je van het,... echter kost het ook heel weinig.
Als zij een drukfout hebben gemaakt, en dus de Charge XTI een Charge TI hebben genoemd dan valt er denk ik weinig te doen. Even voor de duidelijkheid,... De Charge TI, die jij dus eigenlijk wilde hebben heeft theoretisch nooit 65 euro gekost (als ik je verhaal zo goed lees). Alleen is het dan wel weer raar dat de Charge XTI ook nog eens het plaatje van de TI versie had gekregen op hun site.... *dat is nou net het punt waarna de meeste verkoopbedrijven de klant toch tegemoet willen komen*
Als zij niet willen meewerken, denk ik dat je geen poot hebt om op te staan. Immers, ze hebben zichzelf juridisch beschermt door het op een "drukfout" tegooien (wel een grove drukfout moet ik toegeven). Natuurlijk kun je dit wel gaan uitvechten,.. maar het gaat hier om een paar tientjes.. Dat is de moeite niet waard.
Poster: Ferrox
Ik heb ook bagger ervaringen met J&H
Je kunt als je wilt, een andermans rekening nummer opgeven zonder moeite. Jij krijgt het product thuis, iemand anders is zijn geld kwijt (als het er op staat) Kijken nergens naar die lui, En ik moet ze echt niet!
Poster: djjw
Ik denk dat dit een juiste oplossing is, misschien niet de beste en meest
klantvriendelijke.
Ik zal ze ook meteen even vragen of ze DJResource, NewLine en AboutDJ kennen en dat ik daar een "goed" woordje voor ze zal doen.
Poster: Reind
Ik denk niet dat je daar goodwill mee kweekt bij de desbetreffende site eigenaren. Prima dat je ergens je klacht post maar om daar mee te gaan "dreigen" vind ik niet netjes.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er een webshop belt met de vraag zulke dingen te verwijderen. Je scheept in dat geval de site eigenaar op met een dilemma, je hebt tenslotte geen 2 kanten van een verhaal gehoord, je kent beide partijen niet en als je zo'n verhaal dan verwijderd krijg je te horen dat je een fan bent van een bepaalde shop en door die desbetreffende shop gesponsord word... oftewel doe maar niet want het geeft alleen maar narigheid bij andere mensen.
Had ik niet moeten typen. Achteraf bedacht ik me ook dat dat niet zo netjes is.