Bij deze staat mijn setje van 2x Denon Dns -1000 te koop voor een speciale prijs voor de djresource lezers:
Namelijk 500 eurie. Kan verzonden worden mits geld binnen is.
De spelers zijn in uitstekende staat, zelden gebruikt en voorzien van doos, handleiding, kabels etc. Doe ze weg omdat ik ze niet meer gebruik.
Er zit tevens nog garantie op bij een gerenomeerde Denon dealer, dus geen webwinkel of iets dergelijk.
Voor foto's kan je me altijd een PM sturen!
What do you think about [TK] Setje Denon Dns-1000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hahaha dan mag thomazZ ze van my hebben ik ga er ni om vechte heb a 2 pio 1000 mk2 dus jah is alleen maar extra :P (A) en 500 euro is ni veel :D dus jah dan kank beter ff maandje werke en 3 e cdj 1000 kope :P
Ben je een beginnende dj of ben je veel on the road dan zijn de denons TOP!
Erg klein en als je er eventjes aan went, dan zijn ze heerlijk.
Ik heb nu ook twee mk3's en deze kleine vrinden mogen dus weg. Verder zijn de mk3 wat beter qua scratch en pitchbending. Maarja als je kan beatmatchen zul je er echt geen problemen mee krijgen
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.