Poster: Laidback
ik gebruik ook de bpm teller hoor.. schaam me er echt nie voor
ding zit er nie voor nix op..
Poster: Dj-RK
Dit zou alleen kunnen als je BPM-Counters perfect zijn. bij Pioneer zijn ze super maar je zult nooit de perfecte BMP kunnen waarnemen.
Wel zou je een redelijk richtpunt kunnen maken door bij beiden Cd-spelers de BPM Bijv. op 140 te zetten. Daarna zover mogelijk naar onder zodat 140 blijft staan en net voor je naar 139 gaat stoppen.
Doe je dit bij beiden dan heb je bij Pioneer een redelijk goed richtpunt.
Poster: Devotion
Ik heb dit voor de grap eens getest en wat blijkt? Het werkt niet: hij geeft altijd precies dezelfde percentages op als ik dit doe. Ik denk dat de CDJ uitgaat van een "fixed" BPM wanneer je gaat versnellen/vertragen. Bijvoorbeeld iedere willekeurige 128 BPM track die ik vertraagde naar 127 en dan één stap versnelde naar de eerste 128 BPM stand, kwam op -0,45% uit. Had anders wel het ei van Columbus gebleken als het wel werkte. Dan kon iedereen beatmatchen...
Poster: Devotion
Okay... maar hoe komt het dat het kantelpunt zo vaak hetzelfde is qua percentage?
Poster: Jori
Het zo ook niet leuk meer zijn als je het met alleen maar BPM zou kunnen, op zo'n manier verdwijnt langzaam de kunst van het djen...
Poster: Day-One
Dat betwijfel ik Jori....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.