KLACHT moderator
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jer-E    posted on 22-03-2007 10:57

User edit by Jer-E on 03-03-2009 @ 13:20:25 (100%)

What do you think about KLACHT moderator ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 22-03-2007 11:05
Hier hebben andere forumgebruikers niks mee te maken. Indien je het zo nodig kwijt wilt gooi je dit gewoon in een mailtje naar Lead. Dat kan via de menubutton 'Contact'.

Verder denk ik dat je eens over je taalgebruik moet nadenken. Iemand een 'zeikerd' noemen is niet bepaald netjes. Het is niet gek dat een moderator daarop reageert om het forum 'netjes en op orde te houden'.

Wanneer je de shift-toets op je toetenbord indrukt en tegelijkertijd een letter, dan krijg je een hoofdletter... dat zijn die dingen die vooraan in een zin thuishoren Happy, laughing

Dit is ook leuk om even te lezen Happy, laughing
Jer-E    posted on 22-03-2007 11:12

User edit by Jer-E on 03-03-2009 @ 13:20:33 (100%)
ccc    posted on 22-03-2007 11:21
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
barthawk    posted on 22-03-2007 11:25
Damn gast, dat je het zelf niet inziet geeft alles al aan....ik geef Jorrit gelijk in deze kwestie...

PatrickBeuken    posted on 22-03-2007 11:46
@ Jer-E in mijn tekst zit tenminste nog iets waar je iets aan hebt. Aan jouw hele verhaal heeft niemand op dit forum iets (behalve lead, waaraan je dit verhaal richt). Verder denk ik niet dat op de posts in dit topci ingegaan hoeft te worden. Anderen hebben je inmiddels goed genoeg leren kennen.
djmamo    posted on 22-03-2007 11:50
kan de frustratie van jer-e wel begrijpen.

soms word er door jorrit en andere mods, maar half gelezen wat er staat en is hun oordeel al snel klaar over een bepaalde post of een bepaald persoon.

en denk dat het niet verkeerd is dat er eens naar gekeken word, of het direct aan de persoon ligt die de post plaatst of de opmerking van de mod die daar opvolgt.

van de mods is er ook bergijpelijk dat ze niet alles helemaal kunnen bekijken omdat het toch nogal wat tijd kost, maar ben in zoon situatie meer afzijdig en kijk hoe een bepaald topic loopt. en neem dan als nog maatregels om bepaald ongeoorloofd gedrag yte bestraffen bijv. dmv topic sluiten.

www.moonentertainment.nl
Illusion    posted on 22-03-2007 11:52
FF slotje op dit topic. Gaat nergens over. Dit hoeft niet in een topic te staan.

@ Jer: heb je een klacht over een moderator, stuur dan een bericht aan Wim of Lead. Andere members hoeven dit niet te weten.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Ferrox    posted on 22-03-2007 11:58
Jer-E, Hier maak je geen vrienden mee..

Ik denk door dat door deze actie je nu meer mensen TEGEN je krijgt IPV van VOOR je..

Daarnaast mag je nederlands echt beter, je doet geen enkele moeite om een fatsoenlijke post te schrijven.

Daarnaast wat is makkelijker voor een eigenaar van een forum, een lid eraf flikkeren, of een MOD?

Denk even na voordat je dit soort acties uithaald. Je bent meerdere keren gewaarschuwd op dit gebied. En dat is niet voor niets. Toch ben ik het ook eens met Jorrit.

Jij hebt 0,0 zelf-reflectie, Maar je bent ook nog jong. Dus let gewoon even op wat je doet!

En ik denk dat dit een staartje zal krijgen.
Luxx    posted on 22-03-2007 12:03
niet zo hele nette actie dit van je maar ik vind ook dat soms mod's topics te snel willen sluiten. maar dat kan je zoals al eerder gezegt is beter doen via een contact mailtje.
www.mothermusic.nl
djmamo    posted on 22-03-2007 12:27
ik zie dat er al pro's op het baantje van jorrit zitten te azen.

vind trouwens niet dat jorrit weg moet (ik heb het te druk), ben wel van mening dat er wat beter naar topics gekeken mag worden, maar das dan ok wel weer persoonlijk.

trek me verder uit deze discussie, vind dat er alweer genoeg is gezegd.

www.moonentertainment.nl
Jer    posted on 22-03-2007 12:50
Ik vind dit echt niet kunnen hoor, als je problemen heb met de mod's handel je dat (persoonlijk) af door contact en niet door die gene een beetje voor lul te zetten in een topic.
ccc    posted on 22-03-2007 12:51
Poster: djmamo
ik zie dat er al pro's op het baantje van jorrit zitten te azen.

Haha ik dacht het zelfde. Veel geslijm zit erbij. Maar ik wilde het niet zeggen.
Ik vind dat ie goed zijn werk doet.

Er worden soms snel wat topics gesloten maar dat heeft niks met zijn modereer gedrag te maken, maar dat een TS te vaak roept dit topic kan opslot.
Reind    posted on 22-03-2007 12:53
Poster: Ferrox
Daarnaast wat is makkelijker voor een eigenaar van een forum, een lid eraf flikkeren, of een MOD?

In beide gevallen is het vaak niet meer dan op 1 knop drukken, delete. Gaat dus net zo makkelijk en een mod heeft naar mijn mening nog veel meer op zijn gedrag te letten dan een member. Zodra een mod dus topics gaat sluiten omdat de mening van een member de mod niet aan staat gaat die mod er onherroepelijk uit.

Overigens heb ik bij Jorrit nou niet het idee dat ie slecht mod...
Yorick    posted on 22-03-2007 13:17
ze proberen gewoon hun werk te doen en ik laat ze lekker hun gang gaan,,
en als je het niet eens ben met hun werk dan zoek je toch een ander forum op.
ik vind juist dat ze het hier zo schoon houden

Ferrox    posted on 22-03-2007 13:37
Poster: Reind

In beide gevallen is het vaak niet meer dan op 1 knop drukken, delete. Gaat dus net zo makkelijk en een mod heeft naar mijn mening nog veel meer op zijn gedrag te letten dan een member. Zodra een mod dus topics gaat sluiten omdat de mening van een member de mod niet aan staat gaat die mod er onherroepelijk uit.

Overigens heb ik bij Jorrit nou niet het idee dat ie slecht mod...

Ik bedoelde het meer in de zin van wie zou een site eigenaar er eerder af gooien.. Bijdehandje Happy, laughing

Ik vind dat jorrit het goed doet!
djmamo    posted on 22-03-2007 14:01
Poster: dj_jr
ze proberen gewoon hun werk te doen en ik laat ze lekker hun gang gaan,,
en als je het niet eens ben met hun werk dan zoek je toch een ander forum op.
ik vind juist dat ze het hier zo schoon houden

hier wil ik wel nog ff op reageren, dit vind ik nu niet kunnen.
zodra het voor sommige te moeilijk wordt om dingen te begrijpen, wordt er al snel gezegd dan moet je maar een ander forum zoeken DAT slaat nergens op.

en denk dat dat bij deze poster dj_jr dit te vaak word gezegd en zijn post zijn nou niet echt hoog staand, dus of hij nu andere moet informeren om een andere forum te gaan bezoekn lijkt mij niet slim.

geef gewoon een normale reactie inplaats van: zoek anders een ander forum.

www.moonentertainment.nl
Reemz    posted on 22-03-2007 14:04
Ik vind dat Jorrit het ook niet slecht doet als MOD dus begrijp ook niet echt waarom er een topic hiervoor wordt aangemaakt.

Dit is nou typisch vervuiling van het forum. Ik hoop dan ook dat op dit topic z.s.m. een slot op kan komen.

Als men een klacht/probleem over iemand heeft wees dan wel zo stoer om de persoon in kwestie daarop aan te spreken en niet meteen je frustraties uit te roepen op dit forum.

Reind    posted on 22-03-2007 14:17
Poster: Ferrox

Ik bedoelde het meer in de zin van wie zou een site eigenaar er eerder af gooien.. Bijdehandje Happy, laughing

Ik vind dat jorrit het goed doet!

Ik had er een Winking my eye achter moeten zetten. Maar het stukje er onder had het ook duidelijk kunnen maken, tis puur een kwestie van of iemand zijn werk wel of niet correct doet. Overigens vind ik wel dat een mod een potje meer kan breken dan een normale gebruiker Winking my eye
Ferrox    posted on 22-03-2007 14:28
Poster: djmamo

hier wil ik wel nog ff op reageren, dit vind ik nu niet kunnen.
zodra het voor sommige te moeilijk wordt om dingen te begrijpen, wordt er al snel gezegd dan moet je maar een ander forum zoeken DAT slaat nergens op.

en denk dat dat bij deze poster dj_jr dit te vaak word gezegd en zijn post zijn nou niet echt hoog staand, dus of hij nu andere moet informeren om een andere forum te gaan bezoekn lijkt mij niet slim.

geef gewoon een normale reactie inplaats van: zoek anders een ander forum.

Ik mis een complete onderbouwing in deze post. Ja een reden van hij zal het wel vaker gehoord hebben is geen reden om zijn mening omver te gooien. Sterker nog, ik vind dat hij wel een puntje heeft, als je niet kunt luisteren naar de mening van de wat "hogere"  mensen op een forum kun je beter van dit forum af, mischien zelfs stoppen om te posten op fora.

Zij zijn uiteindelijk die de boel draaiend houden, en wees nou eerlijk, word het met 1 lid minder gezellig op dit forum? ik vind van niet! Daarnaast moet je grenzen trekken, en ik denk dat jer-e vaak (lees te vaak eigenlijk) gewaarschuwd is op zijn problemen, maar deze jongen is ERG hard leers. Dus kan hij mischien beter wel een ander forum zoeken waar ze het niet erg vinden om hem constant te verbeteren. (lees zijn posts onder handen nemen zodat ze wel leesbaar zijn). Die fora bestaan helaas niet, en moet hij zelf meer moeite gaan doen om leesbare posts te behouden.

Doet hij dit niet dan zal hij toch van het forum gekieperd worden in mijn ogen omdat hij geen moeite doet om zijn posts nuttig te houden voor het forum. Mischien verstandig voor hem voortaan in lees modus te gaan zitten ipv te posten.

(verbaast me trouwens dat er nog geen slotje op zit..)
Lead    posted on 22-03-2007 14:34
Klachten worden alleen per mail in behandeling genomen. Dit is zeker niet iets wat in het forum besproken dient te worden.

Tevens is het wel forum ethiek om op een juiste manier hoofdletters en andere leestekens te gebruiken. Dit is iets wat iedereen op school leert en je eigenlijk al uit jezelf zou moeten doen.

Wij staan achter onze moderators en de beslissing die genomen is lijkt de juiste te zijn zoals de zaken er op dat moment voor stonden.

Vragen om een track is geen probleem, vragen om deze te downloaden of gemailt te krijgen is wel een probleem.

Deze thread gaat op slot, wie verder wil discuseren mag me een mail sturen.

Let the BASS be louder
rebounce    posted on 22-03-2007 14:42
Ik zal mij neutraal in deze materie houden doch hebben moderators en de admin veel werk aan deze site . Tegen dat je goed snapt en begrijpt wat er bedoelt word met een topic duurt dat soms effen. De moderators hebben heel wat topics na te lezen en te bekijken.

In het betreffende topic van Jer-E kan ik de reactie van Jorrit begrijpen.
Als men iemand persoonlijk gaat aanvallen door zeikerd etc te noemen zou ik ook de betreffende topic sluiten.

Maar goed zoals reeds gezegd moet een probleem/ruzie met moderator gemeld worden aan de admins en niet openbaar gemaakt worden.

Deze topic is denk overbodig geworden.Hopelijk kunnen we de goede vrede op DJR bewaren.

PS het idee van zo'n leesmodus is geen slecht gedacht Ferrox
W.i.M    posted on 22-03-2007 19:53
Poster: Jer-E
...VOORAL die van LEAD aangezien hij de grote baas is.

Dat zou hij wel willen
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

180 Users online: 138 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 71.941
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.868.978