Poster: djmamo
hier wil ik wel nog ff op reageren, dit vind ik nu niet kunnen.
zodra het voor sommige te moeilijk wordt om dingen te begrijpen, wordt er al snel gezegd dan moet je maar een ander forum zoeken DAT slaat nergens op.
en denk dat dat bij deze poster dj_jr dit te vaak word gezegd en zijn post zijn nou niet echt hoog staand, dus of hij nu andere moet informeren om een andere forum te gaan bezoekn lijkt mij niet slim.
geef gewoon een normale reactie inplaats van: zoek anders een ander forum.
Ik mis een complete onderbouwing in deze post. Ja een reden van hij zal het wel vaker gehoord hebben is geen reden om zijn mening omver te gooien. Sterker nog, ik vind dat hij wel een puntje heeft, als je niet kunt luisteren naar de mening van de wat "hogere" mensen op een forum kun je beter van dit forum af, mischien zelfs stoppen om te posten op fora.
Zij zijn uiteindelijk die de boel draaiend houden, en wees nou eerlijk, word het met 1 lid minder gezellig op dit forum? ik vind van niet! Daarnaast moet je grenzen trekken, en ik denk dat jer-e vaak (lees te vaak eigenlijk) gewaarschuwd is op zijn problemen, maar deze jongen is ERG hard leers. Dus kan hij mischien beter wel een ander forum zoeken waar ze het niet erg vinden om hem constant te verbeteren. (lees zijn posts onder handen nemen zodat ze wel leesbaar zijn). Die fora bestaan helaas niet, en moet hij zelf meer moeite gaan doen om leesbare posts te behouden.
Doet hij dit niet dan zal hij toch van het forum gekieperd worden in mijn ogen omdat hij geen moeite doet om zijn posts nuttig te houden voor het forum. Mischien verstandig voor hem voortaan in lees modus te gaan zitten ipv te posten.
(verbaast me trouwens dat er nog geen slotje op zit..)